Klacht: Bezorg datum die niet klopt

op 07 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een airco besteld op de webshop vanbol.com. Stonddat het morgen zou geleverd wordenomdat ikhet voor 22.00uur heb besteld. Morgen is ertoevallig geenbezorgin. Dus het zou op deveijdag moeten. Maar, Ik krijg later een bevestiging dat het maandag pas zal bezorgd worden. Hiermee ga ik niet akkoord enik wil dat het vrijdag wordt bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als mijn bestelling op de gewenste datum binnenkomt dat is de vrijdag 26 mei 2017

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 juni 2017 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Enkele dagen geleden hebben wij contact gehad. Ik ga er vanuit dat alles verder naar wens is.

Mocht er nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan hoor ik dit graag.

Fijne dag nog.

Groet,

Imro bol.com

-
---- - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Masisa