Klachten over Beter Bed

Echt beter slapen begint bij Beter Bed. Je kunt niet alleen terecht voor een omvangrijke en scherp geprijsde collectie slaapsystemen, maar ook voor een... Lees meer >

59% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Bedden

3.5 /10
74 stemmen

Geen reactie

Klacht van M.W.G. op 25 maart 2017 over Beter Bed in de categorie Bedden

Op 13 januari dit jaar ben ik naar het filiaal in Kanaleneiland Utrecht geweest met de vraag of ze nog aan bepaalde onderdelen konden komen van een kast waarvan de deuren nu niet goed functioneren. De medewerker gaf aan dat... Lees meer

ingezakte matrassen

Klacht van Roger Verstijlen op 08 december 2016 over Beter Bed in de categorie Bedden

Enkele jaren geleden hebben we matrassen gekocht bij Beter Bed, na een tijdje waren de randen ingezakt, hiervoor zijn ze netjes terug geweest, het probleem erkend, op papier gezet, en met bijbetaling zouden we betere matrassen ontvangen. Na weer een... Lees meer

Door bed zakken

Klacht van Liienntjeeee1993 op 13 augustus 2016 over Beter Bed in de categorie Bedden

Ik heb al eerder een klacht over mijn bed van beterbed gegeven op klacht.nl dit is heel goed opgelost. Maar gister is mijn man voor de vierde keer door het bed gezakt. Met als gevolg veel rugpijn. Ik heb gelijk... Lees meer

geen montage

Klacht van Laura Habraken op 05 juli 2016 over Beter Bed in de categorie Bedden

Vandaag is mijn bed gekomen van 2000 euro binnen gekomen. Wij hebben dit bed besteld in de winkel in maart. Wij hadden een goede werknemer en die legde ons alles goed uit. Wij hebben expres 2 - 1 persoonbedden bestelt... Lees meer

Compliment van Marjo Boer op 24 juni 2021 over Beter Bed

Geachte klachten .nl

Het order nummer heb ik door
gegeven en Beter Bed heeft vandaag mijn bed kosteloos gerepareerd.
Ik ben ontzettend blij dat ik weer fijn gebruik kan maken van mijn elektrische bed.
Hartelijk dank voor uw tussenkomst.

Vriendelijke groet,
Marjo Boer

Compliment van Madelon09 op 12 mei 2021 over Beter Bed

Een prima oplossing, fijn gesprek gehad met de mevrouw die ons de oplossing bood!

Compliment van bruyning op 18 mei 2021 over Beter Bed

Beste klacht.nl,
Ik ben akkoord gegaan met de geboden oplossing.
Beterbed heeft zich aan hun woord gehouden en heeft het bed volgens afspraak op 18 mei geleverd en gemonteerd zoals afgesproken.

Ik wil klacht.nl hartelijk bedanken voor hulp!

Compliment van DebbiieY op 20 april 2021 over Beter Bed

De klacht wordt nu in ieder geval serieus genomen. Hoe het uiteindelijk wordt opgelost is nog even afwachten natuurlijk.

Compliment van BalooM op 08 april 2021 over Beter Bed

Fijn dat BeterBed een oplossing heeft geboden. Wel is het jammer dat er pas ruim een maand na de aflevering van een defect elektrisch spiraal (nog niet kunnen gebruiken) een monteur langs komt. Dit had wat mij betreft sneller gemogen.

Compliment van rv.merry op 01 april 2021 over Beter Bed

Dezelfde dag telefoontje van Beter Bed gekregen met de melding dat ik kosteloos een tweede hoeslaken toegestuurd krijg! Super, heel blij mee!

Compliment van Conny van Der Spek op 23 februari 2021 over Beter Bed

Het is opgelost met excuses, het matras word opgehaald en het geld terugbetaald.

Compliment van H.Koggel op 16 februari 2021 over Beter Bed

Klacht.nl
Hartelijk bedankt voor jullie snelle handelen.
Top, ik ben zeer tevreden of jullie actie.
Vriendelijke groet

Compliment van JudithM87 op 15 februari 2021 over Beter Bed

Fijn dat Beter Bed contact opgenomen heeft en dat we het zo hebben kunnen oplossen! Bedankt.

Compliment van beterbeddoebeterjebest op 23 december 2020 over Beter Bed

eindelijk opgelost . Beter bed had wel wat eerder met deze oplossing kunnen komen . Ik kan nu geen ander bed kopen aangezien beddenzaken dicht zijn.

Compliment van Marjannen op 09 oktober 2020 over Beter Bed

Een dame met een luisterend oor gesproken. Helaas geen kant en klare oplossing voor de lange leertijd maar tevreden met de geboden oplossing

Compliment van P. Loijens op 11 september 2020 over Beter Bed

Het contact wat ik nu heb gehad was heel correct en servicegericht.
Met deze oplossing zijn we heel tevreden.
De oplossing is dat ze op 17-09-2020 de zaak af komen werken in plaats van 22-10-2020.
Jammer dat het op deze manier tot stand moest komen.

P. Loijens.

Compliment van Devennen9 op 28 augustus 2020 over Beter Bed

We zijn hier redelijk te vrede over , want er kan niets meer aan gedaan worden.
Hopen nu alleen dat de kastjes echt op de datum komen

Compliment van bednietgoed op 21 april 2020 over Beter Bed

Prima oplossing (als de afspraken worden nagekomen).

Compliment van op 16 september 2019 over Beter Bed

Erg netjes dat alsnog de klacht die al een hele tijd loopt nu ineens zo snel kunnen en willen oplossen.
Hopelijk kunnen we binnenkort weer lekker slapen

Compliment van op 27 februari 2019 over Beter Bed

Dat is super fijn, hartelijk bedankt

Compliment van op 28 februari 2019 over Beter Bed

Uiteindelijk heel netjes te woord gestaan dus wat mij betreft prima opgelost!

Compliment van op 21 december 2018 over Beter Bed

Achteraf heb ik het gevoel dat ik misschien iets te snel heb gegilt, beterbed heeft uiteindelijk alles netjes geregeld. Voel me schuldig!