Klachten over Beter Bed

Echt beter slapen begint bij Beter Bed. Je kunt niet alleen terecht voor een omvangrijke en scherp geprijsde collectie slaapsystemen, maar ook voor een... Lees meer >

48% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Bedden

48%
104 klachten gemeld
41 openstaande klachten
13 klachten in behandeling
50 klachten opgelost
3.4 /10
41 stemmen

Verkeerde onderdeel geleverd behorend bij een lattenbodem (potenset). Hierdoor is de set niet te monteren. Bij de klantenservice hang ik inmiddels al tien minuten aan de lijn met de tekst 'U bent de eerstwachtende'.Vervolgens gekeken op klacht indienen op de... Lees meer

Compliment van EsBe op 16 september 2019 over Beter Bed

Erg netjes dat alsnog de klacht die al een hele tijd loopt nu ineens zo snel kunnen en willen oplossen.
Hopelijk kunnen we binnenkort weer lekker slapen

Compliment van Mepss op 28 februari 2019 over Beter Bed

Uiteindelijk heel netjes te woord gestaan dus wat mij betreft prima opgelost!

Compliment van Gedupeerdt op 21 december 2018 over Beter Bed

Achteraf heb ik het gevoel dat ik misschien iets te snel heb gegilt, beterbed heeft uiteindelijk alles netjes geregeld. Voel me schuldig!

Compliment van speedrrock op 16 oktober 2018 over Beter Bed

Naar mijn mening heeft Beterbed er alles aan gedaan om onze klacht op een professionele manier op te lossen.
Met dank aan Ryan van Beterbed die verstand van zaken heeft dus toppie.
Mvgr,
Peter Zwanenburg
Nieuw Vennep

Compliment van Derrr op 14 september 2018 over Beter Bed

Graag zou ik de bed op 20-09-2018 in ontvangst willen nemen, bedankt voor de oplossing. Top service ondanks alles.

Compliment van M. Verschuren op 06 juli 2018 over Beter Bed

Fijn dat het toch tot een oplossing is gekomen.
De matrassen met de juiste maat zijn net netjes bezorgd.

M. Verschuren

Compliment van launol op 18 mei 2018 over Beter Bed

Men heeft zijn excuses aangeboden. Die heb ik geaccepteerd. En mijn wens is ingewilligd. Jammer dat je daarvoor zo enorm moet strijden. Maar ik ben blij dat het geregeld is. Dank voor jullie bemiddeling.

Compliment van Dagi op 03 januari 2018 over Beter Bed

Dankuwel, krijg ik het thuis opgestuurd? Met vriendelijke groeten

Compliment van Javds op 21 december 2017 over Beter Bed

Jammer dat er niet gelijk op mijn probleem is gereageerd op deze manier. Het kan zo simpel zijn om een probleem op te lossen. Maar inmiddels is het naar tevredenheid opgelost

Compliment van Kaasknabbel op 04 december 2017 over Beter Bed

Als het bed i.d.d eerder geleverd wordt ben ik tevreden met de oplossing

Compliment van Ansjelina op 13 november 2017 over Beter Bed

Wij zijn tevreden met de afhandeling door BeterBed. Klacht.nl wordt mede bedankt! Mvg, Simon Smit

Compliment van Anita45 op 20 oktober 2017 over Beter Bed

Fijn dat men meegedacht heeft en een tijdelijke oplossing heeft geregeld...dank!

Compliment van Vincent1984 op 09 oktober 2017 over Beter Bed

Klacht zeer goed behandeld. Hartelijk bedankt!

Compliment van Riaschem op 30 september 2017 over Beter Bed

Net in de winkel geweest en we zijn zeer netjes behandeld. Overbodig om te zeggen dat we er uit zijn gekomen. Beterbed onze dank hiervoor.

Compliment van monique77 op 23 september 2017 over Beter Bed

Prima opgelost door beter bed. Vriendelijk geholpen en een prima kussen gekregen.

Compliment van hhp op 31 augustus 2017 over Beter Bed

Ik vindt de oplossing goed als ook de prijzen van artikelen duidelijk is in de toekomst.

Compliment van JB91 op 12 juli 2017 over Beter Bed

Hartstikke fijn dat Beter Bed mee heeft gedacht aan een passende oplossing

Compliment van basbouwhuis op 11 mei 2017 over Beter Bed

De 1ste oplossing was niet naar tevredenheid, maar keurige en passende (2e) oplossing van Beter Bed. Snelle actie, netjes.