Klachten over Beter Bed

Echt beter slapen begint bij Beter Bed. Je kunt niet alleen terecht voor een omvangrijke en scherp geprijsde collectie slaapsystemen, maar ook voor een... Lees meer >

77% van alle klachten opgelost. Nog 1 klachten nodig voor een plaats in de categorie Bedden

77%
49 klachten gemeld
3 openstaande klachten
8 klachten in behandeling
38 klachten opgelost
5.9 /10
54 stemmen

Geen levering op afgesproken datum

Klacht van op 02 november 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Half september compleet met matrassen besteld in de winkel. Na ontvangst een week later via de mail van de bevestiging klopte deze niet. Gebeld met klantenservice en aan laten passen met afleverdatum 2 november. Vandaag 1 november... Lees meer

beloofd veel,maar komt het niet na. Belabberde service

Klacht van op 29 oktober 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

DE KLACHT In meijuni herhaaldelijk via de winkel een garantieklacht( besturingsmotor ) ingediend en telkens geen actie. Mijn garantie verloopt eind dit jaar. In juli augustus weer herhaaldelijk deze klacht ingediend wat later op 24 augustus resulteerde in reparatie bezoek thuis,( overigens... Lees meer

Slechte service

Klacht van op 15 oktober 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Na een maand afwachten kreeg ik mijn boxspring thuis opgeleverd, het koste mij €1100! De medewerkster in de winkel Zoetermeer heeft mij fout geadviseerd over de matras en voor mij een EXTRA stevige matras in plaats van een normaal stevige matras... Lees meer

Verspreid ongeadresseerde reclame, milieuvervuiling.

Klacht van op 07 september 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Afgelopen week heb ik ongeadresseerde reclamefolders van Beter Bed ontvangen terwijl ik geen jaja sticker op mijn deur heb. Dit is verboden in de Gemeente Amsterdam, draagt onnodig bij aan papierverspilling, en kan leiden tot boetes voor dit bedrijf. Lees meer

Compliment van speedrrock op 16 oktober 2018 over Beter Bed

Naar mijn mening heeft Beterbed er alles aan gedaan om onze klacht op een professionele manier op te lossen.
Met dank aan Ryan van Beterbed die verstand van zaken heeft dus toppie.
Mvgr,
Peter Zwanenburg
Nieuw Vennep

Compliment van Derrr op 14 september 2018 over Beter Bed

Graag zou ik de bed op 20-09-2018 in ontvangst willen nemen, bedankt voor de oplossing. Top service ondanks alles.

Compliment van M. Verschuren op 06 juli 2018 over Beter Bed

Fijn dat het toch tot een oplossing is gekomen.
De matrassen met de juiste maat zijn net netjes bezorgd.

M. Verschuren

Compliment van launol op 18 mei 2018 over Beter Bed

Men heeft zijn excuses aangeboden. Die heb ik geaccepteerd. En mijn wens is ingewilligd. Jammer dat je daarvoor zo enorm moet strijden. Maar ik ben blij dat het geregeld is. Dank voor jullie bemiddeling.

Compliment van Dagi op 03 januari 2018 over Beter Bed

Dankuwel, krijg ik het thuis opgestuurd? Met vriendelijke groeten

Compliment van Javds op 21 december 2017 over Beter Bed

Jammer dat er niet gelijk op mijn probleem is gereageerd op deze manier. Het kan zo simpel zijn om een probleem op te lossen. Maar inmiddels is het naar tevredenheid opgelost

Compliment van Kaasknabbel op 04 december 2017 over Beter Bed

Als het bed i.d.d eerder geleverd wordt ben ik tevreden met de oplossing

Compliment van Ansjelina op 13 november 2017 over Beter Bed

Wij zijn tevreden met de afhandeling door BeterBed. Klacht.nl wordt mede bedankt! Mvg, Simon Smit

Compliment van Anita45 op 20 oktober 2017 over Beter Bed

Fijn dat men meegedacht heeft en een tijdelijke oplossing heeft geregeld...dank!

Compliment van Vincent1984 op 09 oktober 2017 over Beter Bed

Klacht zeer goed behandeld. Hartelijk bedankt!

Compliment van Riaschem op 30 september 2017 over Beter Bed

Net in de winkel geweest en we zijn zeer netjes behandeld. Overbodig om te zeggen dat we er uit zijn gekomen. Beterbed onze dank hiervoor.

Compliment van monique77 op 23 september 2017 over Beter Bed

Prima opgelost door beter bed. Vriendelijk geholpen en een prima kussen gekregen.

Compliment van hhp op 31 augustus 2017 over Beter Bed

Ik vindt de oplossing goed als ook de prijzen van artikelen duidelijk is in de toekomst.

Compliment van JB91 op 12 juli 2017 over Beter Bed

Hartstikke fijn dat Beter Bed mee heeft gedacht aan een passende oplossing

Compliment van basbouwhuis op 11 mei 2017 over Beter Bed

De 1ste oplossing was niet naar tevredenheid, maar keurige en passende (2e) oplossing van Beter Bed. Snelle actie, netjes.

Compliment van patrickrushton op 30 maart 2017 over Beter Bed

Bedankt voor het oplossen. Ik ben tevreden met het nieuwe matras.

Compliment van IrisDobben op 23 januari 2017 over Beter Bed

Ik ben tevreden met de geboden oplossing.

Compliment van uden16 op 15 november 2016 over Beter Bed

naar tevredenheid opgelost.

Compliment van MJx op 09 november 2016 over Beter Bed

Wij zijn inderdaad gebeld door Beter Bed en hebben aankomende maandag een afspraak met de servicemonteur. Hopelijk zal alles goed verlopen.