Klachten over Beter Bed

Echt beter slapen begint bij Beter Bed. Je kunt niet alleen terecht voor een omvangrijke en scherp geprijsde collectie slaapsystemen, maar ook voor een... Lees meer >

71% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Bedden

71%
139 klachten gemeld
26 openstaande klachten
14 klachten in behandeling
99 klachten opgelost
3.2 /10
46 stemmen
46

ruilen zonder kassabon onmogenlijk.

Klacht van vlinder15 op 07 november 2022 over Beter Bed in de categorie Bedden

was vanmiddag bij filiaal in den helder om een dekbed om te ruilen. van een 1 persoon dekbed naar een 2 persoon dekbed kon dat niet, volgens de manager me vader heeft die originele kassabon niet meer vinden, tijdens de verhuizing.Maar hij heeft... Lees meer

Levering en afhandeling retour slecht!

Klacht van Ikwileenoplossing1 op 27 oktober 2022 over Beter Bed in de categorie Bedden

Bed besteld en op het laatste moment hebben zij de leverdatum verplaatst.. toen wel gekomen en helaas het bed verkeerd in elkaar gezet en onderdelen stuk. Hier eerst nog vervanging voor opgestuurd gekregen. Werkte allemaal niet… wilde het bed niet... Lees meer

schade aan muur

Klacht van Klittenband op 29 juli 2022 over Beter Bed in de categorie Bedden

Reactie van mij aan beter bed Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw melding ontvangen en wij zullen binnen enkele werkdagen contact met u opnemen over uw schade. Groet, Beter Bed Dit kreeg ik dinsdag 12 juli binnen van beter bed. En 2 dagen later 14... Lees meer

Levering

Klacht van Nutak op 20 mei 2022 over Beter Bed in de categorie Bedden

Op 12-2-2022 een boxspring besteld met een Emma matras, eerste keer was ik ziek dus de levering verzet naar 20-4-2022, werd een uur van tevoren aangegeven dat het matras er niet bij was, 2e keer 5 minuten van te voren... Lees meer

Levering

Klacht van Ergenissen op 15 april 2022 over Beter Bed in de categorie Bedden

Al eens gehoord dat men bed komt leveren zonder matras nou bij ons wel Staat de vracht wagen voor de deur zeggen de jongens weet u dat er geen matras bij is. Nee alleen het nachtkastje zou nageleverd worden maar helaas... Lees meer

Missing piece of ordered bed

Klacht van Joanna 123 op 13 april 2022 over Beter Bed in de categorie Bedden

I bought a bed in the store in September. Paid for it fully back then. The delivery was in November, but there was a missing piece. The headboard. They made a note, and reordered. After another 7 weeks waiting, they... Lees meer

Compliment van Dval op 04 mei 2022 over Beter Bed

Klacht is opgelost uit coulance heb ik van Beter Bed een nieuw matras gekregen wat nu veel steviger ligt.

8

Compliment van Amsterdam68 op 26 januari 2022 over Beter Bed

Ik heb mijn geld inmiddels terug ontvangen. Bedankt. Ik had gehoopt dat Beterbed sneller en adequater had gereageerd. 3 weken hoorde ik niks, ondanks dat ik meerdere keren ook telefonische contact zocht werd mij geen oplossing geboden. Ik moest wachten, ondanks mijn schrijven en een melding op jullie website, ontving nooit een erkenning van de ontvangst van mijn schrijven. Ik bestel nooit meer iets bij Beterbed. Ondanks dat er nu door tussenkomst van klacht.nl resultaat is geboekt heb ik helaas wat betreft toekomstige koopopties, geen vertrouwen in Beterbed

8

Compliment van ErikdeBont op 03 januari 2022 over Beter Bed

Het heeft behoorlijk wat moeite gekost maar uiteindelijk is het opgelost!

7

Compliment van Pollux23 op 15 december 2021 over Beter Bed

Keurige oplossing ,alleen hoop ik dat de bezorger het niet weer voor de deur neer zet ,want dat is in deze buurt veel risico ,ik neem niet aan dat u onbeperkt op blijft sturen.
Een opmerking niet voor de deur neer zetten lijkt mij verstandig ,voor u maar ook voor mij ,want het is erg vervelend vind ik

9

Compliment van Marjo Boer op 24 juni 2021 over Beter Bed

Geachte klachten .nl

Het order nummer heb ik door
gegeven en Beter Bed heeft vandaag mijn bed kosteloos gerepareerd.
Ik ben ontzettend blij dat ik weer fijn gebruik kan maken van mijn elektrische bed.
Hartelijk dank voor uw tussenkomst.

Vriendelijke groet,
Marjo Boer

10

Compliment van Madelon09 op 12 mei 2021 over Beter Bed

Een prima oplossing, fijn gesprek gehad met de mevrouw die ons de oplossing bood!

10

Compliment van bruyning op 18 mei 2021 over Beter Bed

Beste klacht.nl,
Ik ben akkoord gegaan met de geboden oplossing.
Beterbed heeft zich aan hun woord gehouden en heeft het bed volgens afspraak op 18 mei geleverd en gemonteerd zoals afgesproken.

Ik wil klacht.nl hartelijk bedanken voor hulp!

9

Compliment van DebbiieY op 20 april 2021 over Beter Bed

De klacht wordt nu in ieder geval serieus genomen. Hoe het uiteindelijk wordt opgelost is nog even afwachten natuurlijk.

8

Compliment van BalooM op 08 april 2021 over Beter Bed

Fijn dat BeterBed een oplossing heeft geboden. Wel is het jammer dat er pas ruim een maand na de aflevering van een defect elektrisch spiraal (nog niet kunnen gebruiken) een monteur langs komt. Dit had wat mij betreft sneller gemogen.

7

Compliment van rv.merry op 01 april 2021 over Beter Bed

Dezelfde dag telefoontje van Beter Bed gekregen met de melding dat ik kosteloos een tweede hoeslaken toegestuurd krijg! Super, heel blij mee!

10

Compliment van Conny van Der Spek op 23 februari 2021 over Beter Bed

Het is opgelost met excuses, het matras word opgehaald en het geld terugbetaald.

8

Compliment van H.Koggel op 16 februari 2021 over Beter Bed

Klacht.nl
Hartelijk bedankt voor jullie snelle handelen.
Top, ik ben zeer tevreden of jullie actie.
Vriendelijke groet

9

Compliment van JudithM87 op 15 februari 2021 over Beter Bed

Fijn dat Beter Bed contact opgenomen heeft en dat we het zo hebben kunnen oplossen! Bedankt.

8

Compliment van beterbeddoebeterjebest op 23 december 2020 over Beter Bed

eindelijk opgelost . Beter bed had wel wat eerder met deze oplossing kunnen komen . Ik kan nu geen ander bed kopen aangezien beddenzaken dicht zijn.

10

Compliment van Marjannen op 09 oktober 2020 over Beter Bed

Een dame met een luisterend oor gesproken. Helaas geen kant en klare oplossing voor de lange leertijd maar tevreden met de geboden oplossing

8

Compliment van P. Loijens op 11 september 2020 over Beter Bed

Het contact wat ik nu heb gehad was heel correct en servicegericht.
Met deze oplossing zijn we heel tevreden.
De oplossing is dat ze op 17-09-2020 de zaak af komen werken in plaats van 22-10-2020.
Jammer dat het op deze manier tot stand moest komen.

Met vriendelijke groet,
P. Loijens.

8