Klachten over Beter Bed

Echt beter slapen begint bij Beter Bed. Je kunt niet alleen terecht voor een omvangrijke en scherp geprijsde collectie slaapsystemen, maar ook voor een... Lees meer >

65% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Bedden

65%
135klachten gemeld
36openstaande klachten
11klachten in behandeling
88klachten opgelost
3.1/10
38 stemmen
38

Matras niet geleverd

Klacht van op 20 januari 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Op 11 december Emma matras en lattenbodems besteld, ordernummer 12218467. Matras is nog steeds niet geleverd, de lattenbodems wel. Beter Bed schuift het af op DPD en doet er niets aan om het op te lossen. Nu 6 januari blijkt... Lees meer

Slechte levering

Klacht van op 19 januari 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

22 december een dekbed besteld welke op 28 december geleverd zou worden. Nog niets gezien. Klantenservice is waardeloos, iedere keer een ander antwoord. Het is al verstuurd. U krijgt een mail, of het is een extern bedrijf of daar hebben... Lees meer

Geen service beschikbaar

Klacht van op 14 januari 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

We hebben een Karlsson boxspring gekocht met elektrisch verstelbare bedbodem. We gebruiken die functie eigenlijk nooit maar gisteren moest de bodem even omhoog vanwege de schoonmaak. Echter nu werkt van beide bedden de onderkant niet meer en blijft die omhoog staan.... Lees meer

slechte klantenservice

Klacht van op 13 januari 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Zeer slechte service. Matrassen in november besteld die op 31-12 bezorgd zouden worden. 23-12 bericht dat de bezorging er aan gaat komen. Op 29-12 een voicemail dat het niet geleverd wordt maar 7 weken is uitgesteld. Klantenservice om uitleg gevraagd waarom... Lees meer

Compliment van beterbeddoebeterjebest op 23 december 2020 over Beter Bed

eindelijk opgelost . Beter bed had wel wat eerder met deze oplossing kunnen komen . Ik kan nu geen ander bed kopen aangezien beddenzaken dicht zijn.

10

Compliment van Marjannen op 09 oktober 2020 over Beter Bed

Een dame met een luisterend oor gesproken. Helaas geen kant en klare oplossing voor de lange leertijd maar tevreden met de geboden oplossing

8

Compliment van P. Loijens op 11 september 2020 over Beter Bed

Het contact wat ik nu heb gehad was heel correct en servicegericht.
Met deze oplossing zijn we heel tevreden.
De oplossing is dat ze op 17-09-2020 de zaak af komen werken in plaats van 22-10-2020.
Jammer dat het op deze manier tot stand moest komen.

Met vriendelijke groet,
P. Loijens.

8

Compliment van Devennen9 op 28 augustus 2020 over Beter Bed

We zijn hier redelijk te vrede over , want er kan niets meer aan gedaan worden.
Hopen nu alleen dat de kastjes echt op de datum komen

7

Compliment van bednietgoed op 21 april 2020 over Beter Bed

Prima oplossing (als de afspraken worden nagekomen).

8

Compliment van EsBe op 16 september 2019 over Beter Bed

Erg netjes dat alsnog de klacht die al een hele tijd loopt nu ineens zo snel kunnen en willen oplossen.
Hopelijk kunnen we binnenkort weer lekker slapen

8

Compliment van Mepss op 28 februari 2019 over Beter Bed

Uiteindelijk heel netjes te woord gestaan dus wat mij betreft prima opgelost!

8

Compliment van Gedupeerdt op 21 december 2018 over Beter Bed

Achteraf heb ik het gevoel dat ik misschien iets te snel heb gegilt, beterbed heeft uiteindelijk alles netjes geregeld. Voel me schuldig!

10

Compliment van jobor op 10 december 2018 over Beter Bed

prima oplossing

10

Compliment van speedrrock op 16 oktober 2018 over Beter Bed

Naar mijn mening heeft Beterbed er alles aan gedaan om onze klacht op een professionele manier op te lossen.
Met dank aan Ryan van Beterbed die verstand van zaken heeft dus toppie.
Mvgr,
Peter Zwanenburg
Nieuw Vennep

9

Compliment van Derrr op 14 september 2018 over Beter Bed

Graag zou ik de bed op 20-09-2018 in ontvangst willen nemen, bedankt voor de oplossing. Top service ondanks alles.

9

Compliment van M. Verschuren op 06 juli 2018 over Beter Bed

Fijn dat het toch tot een oplossing is gekomen.
De matrassen met de juiste maat zijn net netjes bezorgd.

Met vriendelijke groet,
M. Verschuren

8

Compliment van launol op 18 mei 2018 over Beter Bed

Men heeft zijn excuses aangeboden. Die heb ik geaccepteerd. En mijn wens is ingewilligd. Jammer dat je daarvoor zo enorm moet strijden. Maar ik ben blij dat het geregeld is. Dank voor jullie bemiddeling.

7

Compliment van Dagi op 03 januari 2018 over Beter Bed

Dankuwel, krijg ik het thuis opgestuurd? Met vriendelijke groeten

10

Compliment van Javds op 21 december 2017 over Beter Bed

Jammer dat er niet gelijk op mijn probleem is gereageerd op deze manier. Het kan zo simpel zijn om een probleem op te lossen. Maar inmiddels is het naar tevredenheid opgelost

7

Compliment van Kaasknabbel op 04 december 2017 over Beter Bed

Als het bed i.d.d eerder geleverd wordt ben ik tevreden met de oplossing

8

Compliment van Ansjelina op 13 november 2017 over Beter Bed

Wij zijn tevreden met de afhandeling door BeterBed. Klacht.nl wordt mede bedankt! Mvg, Simon Smit

8

Compliment van Anita45 op 20 oktober 2017 over Beter Bed

Fijn dat men meegedacht heeft en een tijdelijke oplossing heeft geregeld...dank!

8

Compliment van Vincent1984 op 09 oktober 2017 over Beter Bed

Klacht zeer goed behandeld. Hartelijk bedankt!

10