Klachten over Beter Bed

Echt beter slapen begint bij Beter Bed. Je kunt niet alleen terecht voor een omvangrijke en scherp geprijsde collectie slaapsystemen, maar ook voor een... Lees meer >

59% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Bedden

59%
239 klachten gemeld
84 openstaande klachten
12 klachten in behandeling
143 klachten opgelost
3.5 /10
74 stemmen
74

Gefrustreerd

Klacht van Sharonmijnen op 18 januari 2019 over Beter Bed in de categorie Bedden

Augustus 2017 bed Ambra gekocht wat onder boxspring staat op de website maar dus eigenlijk geen boxspring is, aangezien het een lattenbodem heeft. Matrassen ontzettend snel doorgezakt en topper wat niet meer aan te zien. Mail gestuurd naar klantenservice (19... Lees meer

Duurt enorm lang

Klacht van Anoukvanbart op 18 januari 2019 over Beter Bed in de categorie Bedden

Wij hebben de donderdag in de herfstvakantie (weet de datum niet precies meer) een bed besteld hij zou eerst 4 weken later geleverd worden. Maar ineens was het bed niet op voorraad, nou niks aan te doen dus 2 weken... Lees meer

Kleur niet naar verwachting

Klacht van sleutelbos op 29 augustus 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Ik heb een bed besteld bij beter bed Doetinchem en ging voor midden grijs ( lichtste in aanbod). Bij levering bleek de kleur veel donkerder dan verwacht. Dit aangegeven bij beter bed en werd alleen 40 euro korting op een... Lees meer

Bed niet goed in elkaar gezet

Klacht van nc01 op 21 augustus 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Beste, Ik heb in mei een nieuw bed laten leveren en monteren. Dezelfde dag nog zag ik dat er een barst in het glaswerk zat. Het glaswerk is zwart en dus begreep ik dat de monteurs dit niet meteen hadden gezien.... Lees meer

Twee halen een betalen

Klacht van Maarjanne op 07 juli 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Geachte beter bed Ik ben een beetje teleurgesteld, ik heb voor 1000 euro laten bezorgen goede hulp in de winkel, goede verzorging bij mijn bestelling zat ook een split molton artikel nummer 482566 vandaag bestel ik nog een dekbed voor ruim 150 euro... Lees meer

Twee halen een betalen

Klacht van Maarjanne op 07 juli 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Geachte beter bed Ik ben een beetje teleurgesteld, ik heb voor 1000 euro laten bezorgen goede hulp in de winkel, goede verzorging bij mijn bestelling zat ook een split molton artikel nummer 482566 vandaag bestel ik nog een dekbed voor ruim 150 euro... Lees meer

Berzorging

Klacht van Hananeb12 op 02 juli 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Wij hebben ruim van te voren gebeld om te melden dat wij pas na 11 uur (maandag) thuis zijn. Op Maandag 18 juni waren wij eerder thuis (rond 9 uur) om alles klaar te zetten voor de bezorging. Na lang... Lees meer

Pullman boxspring

Klacht van P Westerbeek op 12 juni 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Beterbed service monteur is geweest voor een klacht van onze pullman boxspring. En heeft gezegd dat vermoedelijk enkele veren kapot waren na telefonisch contact met kantoor gehad te hebben werd verteld daar doen we niets aan want we... Lees meer

Compliment van Marjo Boer op 24 juni 2021 over Beter Bed

Geachte klachten .nl

Het order nummer heb ik door
gegeven en Beter Bed heeft vandaag mijn bed kosteloos gerepareerd.
Ik ben ontzettend blij dat ik weer fijn gebruik kan maken van mijn elektrische bed.
Hartelijk dank voor uw tussenkomst.

Vriendelijke groet,
Marjo Boer

10

Compliment van Madelon09 op 12 mei 2021 over Beter Bed

Een prima oplossing, fijn gesprek gehad met de mevrouw die ons de oplossing bood!

10

Compliment van bruyning op 18 mei 2021 over Beter Bed

Beste klacht.nl,
Ik ben akkoord gegaan met de geboden oplossing.
Beterbed heeft zich aan hun woord gehouden en heeft het bed volgens afspraak op 18 mei geleverd en gemonteerd zoals afgesproken.

Ik wil klacht.nl hartelijk bedanken voor hulp!

9

Compliment van DebbiieY op 20 april 2021 over Beter Bed

De klacht wordt nu in ieder geval serieus genomen. Hoe het uiteindelijk wordt opgelost is nog even afwachten natuurlijk.

8

Compliment van BalooM op 08 april 2021 over Beter Bed

Fijn dat BeterBed een oplossing heeft geboden. Wel is het jammer dat er pas ruim een maand na de aflevering van een defect elektrisch spiraal (nog niet kunnen gebruiken) een monteur langs komt. Dit had wat mij betreft sneller gemogen.

7

Compliment van rv.merry op 01 april 2021 over Beter Bed

Dezelfde dag telefoontje van Beter Bed gekregen met de melding dat ik kosteloos een tweede hoeslaken toegestuurd krijg! Super, heel blij mee!

10

Compliment van Conny van Der Spek op 23 februari 2021 over Beter Bed

Het is opgelost met excuses, het matras word opgehaald en het geld terugbetaald.

8

Compliment van H.Koggel op 16 februari 2021 over Beter Bed

Klacht.nl
Hartelijk bedankt voor jullie snelle handelen.
Top, ik ben zeer tevreden of jullie actie.
Vriendelijke groet

9

Compliment van JudithM87 op 15 februari 2021 over Beter Bed

Fijn dat Beter Bed contact opgenomen heeft en dat we het zo hebben kunnen oplossen! Bedankt.

8

Compliment van beterbeddoebeterjebest op 23 december 2020 over Beter Bed

eindelijk opgelost . Beter bed had wel wat eerder met deze oplossing kunnen komen . Ik kan nu geen ander bed kopen aangezien beddenzaken dicht zijn.

10

Compliment van Marjannen op 09 oktober 2020 over Beter Bed

Een dame met een luisterend oor gesproken. Helaas geen kant en klare oplossing voor de lange leertijd maar tevreden met de geboden oplossing

8

Compliment van P. Loijens op 11 september 2020 over Beter Bed

Het contact wat ik nu heb gehad was heel correct en servicegericht.
Met deze oplossing zijn we heel tevreden.
De oplossing is dat ze op 17-09-2020 de zaak af komen werken in plaats van 22-10-2020.
Jammer dat het op deze manier tot stand moest komen.

Met vriendelijke groet,
P. Loijens.

8

Compliment van Devennen9 op 28 augustus 2020 over Beter Bed

We zijn hier redelijk te vrede over , want er kan niets meer aan gedaan worden.
Hopen nu alleen dat de kastjes echt op de datum komen

7

Compliment van bednietgoed op 21 april 2020 over Beter Bed

Prima oplossing (als de afspraken worden nagekomen).

8

Compliment van op 16 september 2019 over Beter Bed

Erg netjes dat alsnog de klacht die al een hele tijd loopt nu ineens zo snel kunnen en willen oplossen.
Hopelijk kunnen we binnenkort weer lekker slapen

8

Compliment van op 27 februari 2019 over Beter Bed

Dat is super fijn, hartelijk bedankt

7

Compliment van op 28 februari 2019 over Beter Bed

Uiteindelijk heel netjes te woord gestaan dus wat mij betreft prima opgelost!

8

Compliment van op 21 december 2018 over Beter Bed

Achteraf heb ik het gevoel dat ik misschien iets te snel heb gegilt, beterbed heeft uiteindelijk alles netjes geregeld. Voel me schuldig!

10