Klacht: Betalingsregeling

op 14 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben in bezit van de Ns abonnement dal vrij. Helaas heb ik afgelopen maanden geen stabiel inkomen, waardoor ik de 99 euro per maand niet op tijd kan betalen. Vervolgens geeft het ns gelijk door naar syncasso, waar elke keer 40 euro kosten ontstaan. Telefonisch kon ik en geen betalingsregeling aanvragen en niets over syncasso afspreken. Er is momenteel geen inkomen en verwacht ik dat tenminste extra kosten voorkomen kunnen worden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ns een langere wachttijd van de betaling aangaat, en het niet geijk aan syncasoo door stuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 07:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door godsoldier91