Klacht: betalingsherinnering bestelnr 8524386230

op 20 september 2015 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

laatste herinnering ontvangen zonder vooraf geïnformeerd ook niet via de mail hierdoor vinden wij het onterecht dat wij de herrinenigingskosten van 6 euro moeten betalen .
Bol.com gaat heel eenvoudig van uit dat verzonden producten ontvangen worden door de klant en betalingsherinneringen ontvangen en gelezen zijn zonder dat u hiervoor een ontvangstbevestiging vraagt of registreert.
Met klantenservice gebeld en wij voelen ons naar aanleiding van dit gesprek alsof wij een dubieuze besteller/ betaler zijn als trouwe klant van Bol.com

Wij zullen het volledige bedrag betalen maar gaan er van uit dat u de herinneringskosten van 6 euro gaat terugbetalen. indien wij dit bedrag niet terug ontvangen is dit de laatste bestelling geweest bij Bol. com en zullen wij niet nalaten dit voorval met andere te delen.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 september 2015 om 14:32 geantwoord

Wij zijn blij telefonisch met u tot een oplossing gekomen te zijn. Nog een fijne dag. Groetjes Dennis

Heeft op 07 september 2015 om 20:58 geantwoord

Bol.com heeft zich coulant opgesteld en de 6 euro als tegoedbon toegezegd. Prima opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door P. de Bruijn