Klacht: Betalingsachterstand door vakantie.

GertZwolle op 10 september 2021 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Gaat om betalingsachterstand door langdurige vakantie en geen email of internet kijken en de rekening waa leeg. Altijd goed betalende klant. Totaal geen coulance…Krijg je 1 brief dat je boete moet betalen anders afsluiting…. Tja de herinnerings e-mail nooit gelezen…. vanwege langdurige vakantie. Nou… ik ga naar andere leverancier wat een starre organisatie totaal niet klantvriendelijk

kwijtschelding boete

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Essent

1 jaar geleden - Goedemiddag, Ahh begrijpelijk hoor dat je via deze weg een klacht achterlaat over de aanmaankosten die in rekening zijn gebracht! Ik zie dat je al een aantal keer contact hebt gehad met mijn collega's. Het incassoproces blijft doorlopen wanneer er een incasso niet is gelukt. Er zijn verschillende herinneringen gestuurd, plus geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen. Dit is niet gelukt, waardoor er aanmaankosten in rekening zijn gebracht. We kunnen daarom ook niet de aanmaankosten verwijderen. Groetjes, Webcare team Essent

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht GertZwolle

1 jaar geleden - Dag, Spijtig dat zo n groot bedrijf zo inflexibel is. Ik ga dan ook op zoek naar een andere energie maatschappij

Alle klachten die gemeld zijn door GertZwolle