Klacht: Betalingen

op 08 april 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Sinds een maand krijg ik per dag wel 3-4 sms’jes van dit bedrijf, waar ik klaarblijkelijk zo’n 2 EU per sms betaal. Dit bedrag is natuurlijk erg gaan oplopen en daar moet ik bovenop mijn normale telefoon abonnement ook nog is voor betalen.

Als ik mijn geld terug zou kunnen krijgen en de sms diensten stoppen per direct

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 28 april 2016 om 08:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door eva-linnvaneck@hotmail.com