Klacht: Betaling per maand ,dat ik niet heb gevraagd.

op 09 juli 2015 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg mijn maandelijkse faktuur van proximus ,en zie dat CMTelecom elke maand mij 5 euro doet betalen ik heb dat nergens gevraagd ,weet zelfs niet wat het is ,ik hoop dat ik mijn geld vlug terug krijg en wil dit stopzetten DRINGED

Gewenste Oplossing:

terugbetaling van mij 25 euro\'s ondertussen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 23 juli 2015 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Heeft op 03 september 2015 om 09:37 geantwoord

Deze klacht is zeker niet afgesloten , ik wil mijn 30 euro terug......geef me een antwoord..............................

Alle klachten die gemeld zijn door ben gebruikersnaam vergeten