Klacht: Betaling per maand ,dat ik niet heb gevraagd.

op 09 juli 2015 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik krijg mijn maandelijkse faktuur van proximus ,en zie dat CMTelecom elke maand mij 5 euro doet betalen ik heb dat nergens gevraagd ,weet zelfs niet wat het is ,ik hoop dat ik mijn geld vlug terug krijg en wil dit stopzetten DRINGED

terugbetaling van mij 25 euro\'s ondertussen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 23 juli 2015 om 08:53 geantwoord

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Heeft op 03 september 2015 om 09:37 geantwoord

Deze klacht is zeker niet afgesloten , ik wil mijn 30 euro terug......geef me een antwoord..............................

Alle klachten die gemeld zijn door ben gebruikersnaam vergeten