Klacht: betalen voor ongevraagd abonnement DROIDBOOST

op 23 maart 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op deze site alleen al staan al 200 klachten over CM Telecom. Ook ik heb een ongevraagd abonnement op DROIDBOOST waarvoor nimmer toestemming is gegeven. Wekelijks wordt via Vodafone daarvoor een bedrag van bijna 5 euro afgeschreven en dit duurt al een jaar, dus een schadepost van ruim 200 euro. Op mijn dringend verzoek van 22 februari jl. dit te stoppen en het geld te retourneren is nimmer gereageerd.

Gewenste Oplossing:

-Onmiddelijke stopzetting van abonnement op DROIDBOOST en de daarmee gepaarde afschrijvingen van mijn rekening
-Onmiddellijke retournering van het onterecht betaalde bedrag van ruim 200 euro
-Excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 14 april 2017 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Reactie van de melder van de klacht asuncion

3 maanden geleden - Ofschoon op deze site staat dat CMTelecom mijn klacht heeft opgelost, is dat geenszins het geval. CMTelecom deugt dubbel niet: ze schrijven bedragen van mijn rekening af voor abonnementen die ik niet ben aangegaan en ze liegen richting klacht.nl en de lezers daarvan dat de klacht is opgelost. Onbeschaamd! CMTelecom moet nog steeds het onverschuldigd betaalde bedrag (ongeveer 160 euro) aan mij terugbetalen, ze reageren niet op mijn hernieuwd verzoek van 15 april. Ik verzoek de site klacht.nl om te vermelden dat deze klacht nog steeds niet is opgelost. Ik eis van CMTelecom dat het bedrag wordt teruggestort op mijn rekening.

Heeft op 06 mei 2017 om 23:21 geantwoord

Er is geen oplossing, geld moet worden teruggestort!

Alle klachten die gemeld zijn door asuncion