Klacht: Betalen voor niet gevraagde smsen

op 04 november 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon van 14 heeft sinds september een telefoon abnement bij t mobile opeens wordt er sinds oktober geld gerekend voor SMS diensten terwijl hij helemaal niemand gesmst heeft en zich ook niet heeft aangemeld voor een SMS dienst inmiddels is dit bedrag opgelopen tot 81 euro gelukkig is deze dienst als het goed is nu geblokkeerd maar wij wilde deze dienst niet niet ongevraagd nergens op gereageerd hoe kan ik dit geld terugkrijgen wij hebben niets gesmst of op gereageerd insept 24 euro in okt 48 euro en nu vandaag voor we blokkeerde staat er weer 12 euro voor hun op de rekening schandalig dat dit zonder dat wij erom gevraagd hebben zonder dat we ergens op gereageerd hebben zomaar kan

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het geld bedrag teruggesstord is op de rekening van mijn zoon hij heeft er niet ongevraagd ging er vanuit gewoon 30 euro per maand te betalen wat ze abonnement is en niet zoveel extra geld voor diensten waar hij niet om heeft gevraagd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 25 november 2016 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Heeft op 28 november 2016 om 20:59 geantwoord

Ze lossen niks op mag het zelf uitzoeken en krijg niets terug

Alle klachten die gemeld zijn door Hond1963.