Klacht: Betalen voor een verzekering die ik nooit gewild heb

op 14 september 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Sevillavliegveld hebben wij een auto gehuurd, deze hebben wij daar teruggebracht. Nu krijgen wij achteraf een rekening voor een verzekering die ik niet wilde en wat mij nooit verteld is. Verder moet ik een bedrag betalen omdat de auto niet bij het vliegveld is teruggebracht echter ergens anders. Wij hebben de auto gewoon teruggebracht bij het vliegveld van Sevilla.

Gewenste Oplossing:

Wanneer beide zaken zijn opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 17 september 2018 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 17 september 2018 om 09:57 geantwoord

De ticket die de klantenservice laat zien is niet de originele ticket, komt nog eens bij dat de auto gewoon netjes bij het vliegveld is afgeleverd en niet ergens in de stad.

Alle klachten die gemeld zijn door Al67