Klacht: betaalde sms diensten

op 24 maart 2013 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

sinds november heeft mijn dochter een sim-only abbo bij T-mobile. sinds november is er veel geld betaald aan 5852-CMTelecom-150. 138 euro totaal. de dienst is nu door mij stopgezet maar ik zou A. willen weten waarvoor precies dat geld betaald is en B. wil ik graag dat mijn dochter dat geld terugbetaald krijgt van dat bedrijf cmtelecom.

terugbetaling van die 138 euro

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 16 april 2013 om 14:16 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CMTelecom beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ad verhoeven