Klacht: betaalde sms diensten

op 27 januari 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Onze minderjarige zoon heeft zonder onze toestemming en medeweten betaalde sms dienste afgesloten. Deze hebben we wel gestopt, maar zitten mooi met de kosten
3338 Submit Media BV
5566 Celmaxx
1555 CM Telecom

De gemaakte kosten terug. Het zou mooi zijn als dit standaard geblokkeerd werd, wil je er gebruik van maken activeer je het.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 28 februari 2017 om 11:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door pietjebel