Klacht: Betaald en geen verzending

op 13 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een verzending gemaakt vandaag, met Ideal betaald, het bedrag is afgeschreven, maar geen verzendgeschiedenis en geen label. Ik moet over 30 dagen terugbellen om mijn geld terug te krijgen. Dit vind ik een belachelijke situatie en wil zsm mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik zsm mn geld terug kryg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 september 2018 om 06:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Als uw was ingelogd op het moment dat u het label heeft gemaakt, dan is deze in de meeste gevallen te reprinten uit uw verzendgeschiedenis. Mocht dit niet het geval zijn geweest, dan zullen de kosten binnen 30 dagen aan uw worden gecrediteerd.

Mocht u de credit binnen 30 dagen niet hebben ontvangen, dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze Klantenservice via 020-5040500.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 14 september 2018 om 10:25 geantwoord

Belachelijk dat dat 30 dagen moet duren!

Alle klachten die gemeld zijn door Snoezepoes