Klacht: bestelling van donderdag 2 september 2021 en orderbevestiging nog niet ontvangen. Wel betaald.

[email protected] op 06 september 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 2 september 2021 heb ik via de site van bol.com 3 artikelen besteld:
– tablet Samsung Tab A7 (2020) Wifi 64 GB kleur zilver prijs Euro 239,00
– bijpassende hoes, kleur blauw Euro 17, ??
– zeemlap Momba, Euro 8,45

Tot nu, maandag 6 september 2021, 21:34 uur, niet ontvangen: de artikelen, orderbevestiging en rekening.
Ik heb betaald met mijn creditcard.
Zijn derden er met de Euro’s vandoor?

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik Informatie over de gang van zaken.
Oplossing: Levering van bestelde artikelen zoals door bol.com op hun site wordt aangegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]