Klacht: Bestelling niet verzonden en geen geld retour

op 22 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag jl een Jura koffiemachine gekocht van bijna 700 euro. Track en trace klopte al niet (brievenbuszending) ook niets ontvangen. Daarna gebeld, bleek een derde verkopende partij RM online sales verantwoordelijk voor de levering. Geen website en via via een 06 nummer. Vaag verhaal dat het nu onderweg zou zijn. Weer foute track en trace (code zonder pakket) . Uiteindelijk door tussenkomst van BOL kunnen annuleren. Nu geen geld terug omdat de verzender de ‘retourzending’ eerst moet accepteren. Van iets wat niet verzonden is… ondanks de toezegging en vage codes van de ‘verkoper’. Bol.com is dus onveilig en risicovoller dan Marktplaats. Bol heeft mijn geld en in ben afhankelijk van de medewerking van een derde partij die ‘vaag’ handelt met track codes en beloftes van verzending.. inmiddels ook gemeld bij Radar.

Gewenste Oplossing:

Geld terug per nu.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

3 maanden geleden - Beste klant, Ik heb je klacht in behandeling genomen en de bestelling nagekeken. Via een e-mail heb ik je een duidelijke uitleg gegeven over de retourmelding. Ik zie dat deze inmiddels verwerkt is waarna terugbetaling zal plaatsvinden. Via de e-mail heb ik je tevens een extra oplossing geboden. Ik wil je vragen de correspondentie via dat kanaal te laten verlopen. Zodra ik zie dat het aankoopbedrag terugbetaald is, zal ik deze klacht sluiten. Groeten, Manon van bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 augustus 2017 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Ik zie dat het aankoopbedrag is teruggestort op je rekening. Ik sluit deze klacht.

Groeten, Manon van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door M de V