Klacht: BESTELLING NIET COMPLEET

op 25 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik deed een bestelling bij bol.com
(Bestelnummer: 8784434710)
Het was een Gardena slangenwagen type HG60. Er stond een bij de beschrijving inclusief tuinslang. Nu zat er geen tuinslang bij. Ik nam contact op met Bol.com en daar wisten ze me te vertellen dat dit inderdaad een foutje is op de website en dat ze het gaan aanpassen. Nu is dit eigenlijk klanten bedrog en mocht er op zijn minst een compensatie komen. Ik vroeg of ze me eventueel een tuinslang konden na sturen zoals beloofd op de website maar dit was niet mogelijk omdat het om een externe firma gaat (namelijk toolexperts.nl) voor hen is het probleem hierbij gesloten.

Ik ben tevreden als ze mij een tuinslang als compensatie opsturen, zoals beloofd op de website. Nu gaan ze deze wel na mijn klacht aanpassen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 25 juli 2016 om 14:56 geantwoord

Beste meneer Beheydt,
Fijn dat we er uit zijn gekomen. U heeft als het goed is de oplossing ondertussen ontvangen. Mocht dit niet zo zijn dan kunt u mij dit laten weten via een antwoord op mijn e-mail. Ik wens u nog een hele fijne dag!
Vriendelijke groet, Margot van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Brecht Beheydt