Klacht: Bestelling gedaan en betaald maar bol.com heeft geen bestelling intvangen

op 14 september 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst en gedeeltelijk betaald met een cadeau kaart en derest via ideal.
Mijn betalingen zijn afgerond en ging terug naar de website en die geeft aan dat er geen bestelling is geplaatst en dat het winkelmandje leeg is.
ik heb contact gehad met Vincent (hij wilde zijn achternaam niet noemen)
Hij geeft eerst aan dat mijn adres niet bekend is bij bol.com.
Na het geven van mijn email adres kon hij zien dat ik al eens eerder een bestelling heb gedaan maar dat ik nu niets heb besteld.
Vincent geeft aan dat het bedrag van mijn cadeau kaart binnen 2 werkdagen weer op mijn kaart staat en dat ik mijn geld binnen 3 werkdagen terug gestort krijg op mijn rekening.
Als er een storing is moet het al helemaal niet kunnen om iets te bestellen.
ik vindt dit ronduit beschamend dat je mensen laat betalen terwijl jullie site niet goed functioneerde.
Als je een klant wil helpen ga dan vragen wat voor een bestelling de klant heeft gedaan en laat die bestelling dan gewoon doorgaan.
ik vind dit zeer kwalijk dat er zo met klanten om word gegaan.
Ik hoop dat ik mijn geld daadwerkelijk binnen 3 dagen terug gestort krijg en ook het bedrag van mijn cadeau kaart.

Dat ik mijn geld daadwerkelijk binnen 3 dagen terug gestort krijg op zowel mijn cadeau kaart en bankrekening.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Tmdegroot

3 maanden geleden - Nu toch een mail gekregen dat de bestelling toch is aangekomen en word verzonden.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 september 2016 om 11:03 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Miranda,

ik zie dat er inmiddels contact met je is opgenomen en dat jouw klacht is afgehandeld.

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Tmdegroot