Klacht: beschadigd pakket

op 11 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi,
Ik heb vorige week een pakket verstuurd, ik kreeg een melding dat het pakket beschadigd is geraakt, geen probleem. Het is terug gestuurd naar mijn ades. Toen ik het openmaakte was er echter geen beschadiging te zien. Ik snap niet zo goed waarom jullie het naar mijn adres terug sturen ipv naar degene voor wie het pakket was. Nu ben ik dubbele verzendkosten kwijt erg jammer. Ik zou graag zien dat ik de verzendkosten vergoed kan krijgen?

Gewenste Oplossing:

ik ben best tevreden hoor, doos netjes verpakt in een andere doos, per mail op de hoogte gehouden dat is het probleem niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 september 2018 om 19:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Riette,

Wat de reden is dat het pakket is teruggestuurd kan ik helaas niet achterhalen. Het is wel een vreemde gang van zaken inderdaad. Ik wil je vragen om hiervoor een claim in te dienen, zodat je wellicht de extra verzendkosten terug kan krijgen. Je kunt hier onderstaande URL voor gebruiken.
https:www.dpd.comnlbusiness_customerssiteutilitiesklachten
Groeten, Shirley

Alle klachten die gemeld zijn door riette wieringa