Klacht: Berkeerde gegevens E-ticket

op 21 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste NS,

Bij jullie heb ik onlangs 2 E-tickets aangeschaft met de Superdaldeal. Helaas heb ik op één van de tickets de verkeerde geboortedatum ingetikt. Op beide tickets staat nu dezelfde geboortedatum. Nou heb ik net met de klantenservice gebeld, blijkt mijn ticket nu gewoon ongeldig te zijn. Is er echt helemaal geen oplossing? De tickets zijn namelijk heel belangrijk.

Groetjes.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een oplossing voor mij word bedacht. Het ticket heb ik nodig voor donderdag 23 juni. Ik hoop dat ik toch kan reizen met het desbetreffende ticket of dat ik een alternatief krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Soukaina