Klacht: bereikbaarheid en informatie

Buckler Boots op 30 april 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 2 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Kees, Fijn dat je al bent terug gebeld! Door drukte kan het soms jammer genoeg zijn dat je in de wachtrij staat voordat je geholpen kan worden. Excuses hiervoor we doen ons best om deze zo kort mogelijk te...

Klanttevredenheid: 7.0/10 ★★★★☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 30 april 2018

Een klant heeft ervaren dat de telefonische bereikbaarheid van DPD zeer slecht is. Dit heeft geleid tot frustratie over het verkrijgen van informatie. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

telefonische bereikbaarheid is super slecht

Gewenste Oplossing:

als ik de gebvraagde informatie kan krijgen, indien niet mogelijk dan wil ik graag een echt mens aan de lijn om te overleggen.

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

8 jaren geleden - Hallo Kees, Wat voor vragen zou ik mij dan moeten voorstellen? Jullie kunnen natuurlijk altijd 0900-3734663 bellen. Berijkbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Met vriendelijke groeten, Martijn

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Dag Martijn, Ik ben al door een collega gebeld, die mij heeft uitgelegd dat jullie bijvoorbeeld geen 50 dozen op een aantal pallets kunnen uitleveren. Jammer, want nu komt het soms wel met verschillende bussen en allemaal losse dozen ....Niet handig dus. Telefonisch zijn jullie niet altijd makkelijk bereikbaar, vandaag bijna 5 minuten in de wacht gestaan... Groet, Kees

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 mei 2018 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM