Klacht: Bereikbaarheid

op 18 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Wij hebben in mijn gezin 3 abonnementen van HN, maar sinds een paar maanden is het bereik slecht:geen bereik,geen internet etc.Eerst werd men teruggebeld door HN maar hier zijn ze helaas mee gestopt, nu moet men zelf bellen naar een 0900 nr. dat maar liefst 35ct p/m kost!!!Dit is natuurlijk belachelijk, dat je als klant zoveel moet betalen voor ”hun”slechte service. Maar dus toch gebeld div malen, op laatst vertelde mij een medewerker,dat ik mijn 3 abonnementen op mocht zeggen, maar dit is natuurlijk verschrikkelijk veel werk!! Liever had ik de oplossing voor dit probleem, maar volgens hem waren we de enige in onze woonplaats!! Onzin natuurlijk, kom met een oplossing of een oorzaak v/h probleem.

Zie boven

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste klant, We hebben je problemen door onze technische dienst laten onderzoeken. Hieruit kwamen geen mogelijke oplossingen naar voren. Dit is ook de reden dat we, bij wijze van uitzondering, aangeboden hebben de contracten te annuleren en de nummers te laten uitporteren. We kunnen op dit punt helaas niet meer voor je betekenen. Mocht je hier contact over willen zonder de kosten van het 0900-nummer kun je ons in een e-mail altijd aangeven dat je graag teruggebeld wil worden. Dit zullen we uiteraard doen in dat geval. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 19 juli 2012 om 09:46 geantwoord

Zie geplaatste reactie.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door expertmade