Mijn Klacht:
Bijna 3 weken duurt het ge-emmer al.
Ik vroeg bij Ben telefonie een abonnement aan en vinkte de optie tot nummerbehoud aan. Mijn huidige contract met Ziggo Mobiel hield namelijk op te bestaan en ik zag een prima aanbieding voorbij komen.
De nieuwe telefoon werd verzonden, echter bleef onduidelijk wanneer het contract omgezet zou worden.
Na 3 telefoontjes richting Ben Mobiel bleef de vraag nog steeds wanneer mijn nummer omgezet kon worden. De reden hiervan zou een verkeerde koppeling tussen mijn Simkaart-nummer en mobiele nummer bij mijn vorige provider zijn (Ziggo Mobiel dus).
Ben mobiel gaf me 2 opties:
1. Blijven wachten tot de onduidelijkheden over zouden zijn.
(Deze optie verviel vandaag omdat ik via een *no-reply adres simpel te horen kreeg dat de fout niet op te lossen was)
2. Mijn abonnement bij Ziggo Mobiel verlengen en mijn aankomende abonnement bij Ben Mobiel opzeggen.
Prima oplossingen, niet? :/
Dus.. Ziggo Mobiel gebeld en daar het probleem maar eens voorgelegd.
Oplossing:
Ben Mobiel krijgt steeds een foutmelding in de activatie van de nieuwe simkaart met nummerbehoud omdat ze de alle cijfers van het simkaartnummer selecteren. De laatste 2 cijfers dienen echt niet ingevuld te worden. Dit zijn controlegetallen.
Niet alleen ik schijn dit probleem te hebben, dit geldt voor alle overstappers van Ziggo Mobiel en Vodafone!
Zeg Ben Mobiel… gaat er nu een belletje rinkelen?!
Graag zie ik mijn huidige abonnement mét nummerbehoud spoedig ingaan!
Alvast hartelijk dank!
Gewenste Oplossing:
Graag zie ik mijn huidige abonnement mét nummerbehoud spoedig ingaan!