Klacht: Incassokosten €15,00 euro

op 15 juni 2019 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben stuurt geen herinnering voor de nota, als het bij hun 1 minuut te laat binnen is gooien ze er €15,00 Incassokosten bovenop.
Ze incasseren niet als de mensen hun loon binnen hebben maar voordat het loon binnen is dus dan denken ze…..hoppa weer €15,00 euro incassokosten, door deze manier van werken heb ik mijn abonnement per 18 maart 2019 afgekocht en nu willen ze weer €15,00 euro incassokosten want het was te laat binnen zeggen ze nu (na 3 maanden)

Gewenste Oplossing:

Ze moeten ons met rust laten, wij hebben alles betaald en die €15,00 euro incassokosten betaal ik niet!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Reactie van de melder van de klacht WGH Gottenbos

1 maand geleden - Ik heb in april de eindafrekening betaald en dat wil zeggen dat dan alles betaald is!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht WGH Gottenbos

1 week geleden - Ben reageert niet , de eindafrekening heb ik betaald dus dan moet mijn rechtsbijstand het maar oplossen

Alle klachten die gemeld zijn door WGH Gottenbos