Klacht: Fouten bij facturatie abonnement klantnummer 998939 (Maandkosten)

op 04 februari 2019 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zal chronolonisch MAANDKOSTEN opsommen van facturen:
vanaf 01-12-2016 alle facturen maandkosten 8,00€
13-10-2018—maandkosten 8,00€ fact.nr.xxxxxxx60491—SEPTEMBER
13-11-2018—maandkosten 16,66€ fact.nr.xxxxxxx11188—OCTOBER

BEN is mij tegemoet gekomen bij hun fout in OCTOBER.
Hier over correctie: compensatie 19,00€ factuur december!!!!!!!
Bevestigd in mail 07-12-2017 13:42, dit na telefonisch onderhoud met BEN
11-12-2018—maandkosten 17,50€ fact.nr.xxxxxxx55625–NOVEMBER

In NOVEMBER is weer foutief maanbedrag afgeschreven.
€17,50 in plaats van €8,00 conform lopend contract.
Dus €9,50 wordt automatisch van mijn Bank rekening gestolen.

In October ging automatische incasso niet, daarom boete van 15,00€.
Wat bleek,
Wij waren een jaar eerder overgestapt van bank naar een andere bank met gebruikmaking van overstap service van de bank. Echter bij BEN is dit niet door gevoerd op dit klantnummer. Bij een ander klantnummer van ons is dat wel goed gebeurd. Bleek intern financieel probleempje.
Kosten 15.00 € , voor de abonnee!!!! Dit werd deels goed gemaakt met de eerdere compensatie van 19,00€ .

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de 9,50€ teveel afgeschreven terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H Horen