Mijn Klacht:
Ik heb al meerdere malen aangegeven bij de klantenservice of medewerkers online van BEN, dat ik problemen ervaar met de instellingen van mijn telefoon. Elke keer als ik een wijziging wil voeren, krijg ik een melding met netwerk- of simkaart fout. Ik heb een aantal suggesties gegeven hoe dit mogelijke probleem opgelost zou kunnen worden, bijvoorbeeld de simkaart opnieuw aan te melden bij het netwerk of dat ze zelf met een passende oplossing komen, dit advies of verzoek wordt niet gehonoreerd door de medewerkers. Ik vind dat de medewerkers van BEN een onervaren, maar ook een niet bekwame houding weergeven aan mij als klant. Waardoor ik het gevoel krijg dat ik niet serieus wordt genomen, ik vind de dienstverlening van BEN zeer teleurstellend.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als er een ervaren iemand die vanuit Nederlandse bodem werkt mij te woord staat, en niet een student vanuit het zonnige Spanje of Libanon even de klanten afwentelt met een dooie mus verhaal, wat nergens op slaat en gewoon gericht en ervaren de vragen en ontstane problemen oplost van de provider.
