Mijn Klacht:
Beste medewerker / medewerkster van Ben,
Zo’n twee maanden geleden heb ik mijn contract (dat in november 2020 afliep) telefonisch verlengd. Het contract wat ik in november 2018 afgesloten heb betrof: 100 min bellen/sms, 1.000 mb 1.000 mb gratis, 4G Dit alles voor €8,00,-. Voor het verlengen van mijn contract heb ik toen ter tijd een compensatie gekregen van 2.000 mb.
Het probleem betreft dat ik heden dag vast zit aan een contract minimum van €19,00. Dit is met mij nooit gecommuniceerd, ik ging er van uit dat mijn huidige contract verlengd werd en dat het zo genoemde minimum dus €8,00 bedroeg.
Gewenste Oplossing:
Tevreden ben ik wanneer mijn contract minimum naar €8,00 gesteld wordt. Wanneer dit niet mogelijk is ben ik bereidt mijn contract te ontbinden en een nieuw contract met jullie aan te gaan. Dit uiteraard kosteloos en met behoudt van mijn compensatie.
