Klacht: Compensatie

op 08 april 2019 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Hoi
Ik ben vanaf vorrig jaar meer dan een half jaar met jullie bezig geweest, elke keer een doa gekregen heb de vakantie niet vast kunnen leggen en verjaardagen.
Ik heb 2 dagen werk misgelopen door dat iemand van amp kwam.
Ik zou een compensatie krijgen voor die dagen dat ik moest werken
En of voor dat ik de vakantie niet kon vast leggen
Ik heb geld terug gekregen wat ik nu de komende 2 jaar alsnog moet betalen dus ik snap niet waarom jullie mij niet tegemoet komen en mij gewoon meer dan een half jaar zo hebben behandeld en elke keer beloftes doen en niet na kwamen.
Heb dagen lang elke dag aan de telefoon met jullie gezeten en werd van kastje naar de muur gestuurd, ken inmiddels meer dan de helft van jullie medewerkers denk ik.
Ik zat laatst aan de telefoon met soraya en die zei dat jullie mij geen compensatie willen geven omdat ik zogenaamd al compensatie heb gehad wat niet zo is.
Ik heb alleen een maand bundel niet hoeven te betalen
En ooit in het verleden een simkaart van 15 euro vergoed gekregen wauw?
Besef ook even die compensatie was voordat ik zo lang met jullie bezig was.
Ik heb met mijn advocaat gebeld vanmorgen en hij adviseerde mij om nog een maal met jullie een oplossing te bedenken, om verdere gedoe te voorkomen, want als mijn advocaat er bij komt dan zijn we allemaal verder van huis, want dan hebben jullie een stempel en eis ik alles terug, ook de vakantie die ik niet vast heb kunnen leggen en ook me gewerkte dagen en die maanden lang dat ik netjes betaald heb zonder dat ik een telefoon had die het deed!
Ik ben ook flogger dus helaas als ik er niet met jullie uitkom zal ik het ook in mijn vlog gaan zetten.
Ook dat jullie mij zolang aan het lijntje hebben gehouden, en ook alle gesprekken die ik opgekomen heb, en alle details eromheen, ook hoe ik een keer ben uitgelachen door jullie collega wat heel triest is want je lacht je klanten niet uit.
Ik hoor graag zo snel mogelijk van jullie en hoop dat jullie een beetje reëel nadenken en jullie gemaakte belofte nakomen.
Compensatie.
Groetjes sylvana carnas

Nergens
Alleen met soraya haar klant vriendelijkheid

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvanasyl