Klacht: Bestelling

op 04 december 2018 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Op 30 november heb ik 2 x een iphone 7 met abonnement besteld bij Ben. Ik heb er 1 telefonisch besteld en 1 online. Toestellen betalen we in 1 keer. Ik zou binnen 24 uur bericht krijgen over de levering. Ik heb inmiddels 3 x gebeld, omdat ik maar geen email krijg. Steeds moest ik even rustig afwachten, ik zou echt snel de mail krijgen. Vandaag kreeg ik ineens te horen dat de toestellen pas vanaf 19 dec leverbaar zijn. Daar gaat het Sinterklaascadeau en enorme verrassing voor onze kinderen! Ben hier heel boos over!! Eerder is me dit niet verteld en stond het ook niet op de site!! Ik vind het geen stijl dat je voor ruim 800 euro besteld en 2 abonnementen afsluit en dan zo behandeld wordt. Ik kreeg, ondanks mijn verzoek, ook geen manager of leidinggevende aan de lijn… Wat een service en klantvriendelijkheid van BEN.

BEN hoort aan zijn verplichting te voldoen zoals de afspraak was bij de bestelling. Ik zou dus uiterlijk 5 december beide toestellen in huis hebben.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wout en Nancy Van der Keur