Klacht: Beltegoed terug storten

op 24 december 2012 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik kreeg vandaag 4 sms-jes toegestuurd waar ik niet om heb gevraagd. Hierdoor is er veel beltegoed afgeschreven. Dit wil ik ONMIDDELLIJK TERUGGESTORT HEBBEN op mijn mobiele nummer. Ik heb helemaal nergens om gevraagd nog afgesloten en ben waarschijnlijk de dupe van een fout van een ander. of jullie zenden deze berichten zomaar naar burgers die dan vervolgens kaalgeplukt worden. dus als de sodemieter mijn beltegoed terugstorten.

IK WIL GEWOON ZO SNEL MOGELIJK MIJN BELTEGOED TERUG.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 januari 2013 om 10:00 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CMTelecom beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 51kramer51