Klacht: belminuten en mb zomaar op !

op 05 april 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al meerdere malen contact gehad met hollands nieuwe heb namelijk hun als eerst gebeld en vertelt dat mijn mb en belminuten zomaar in eens op waren hierop kreeg ik het antwoord dat ze mijn bundel nog helemaal niet aan hebben gezet,vervolgens hebben zij mij een mail gestuurd dat toch wel me belminuten en mb’s op zijn,hierop heb ik weer een mailtje gestuurd (en telkens 2 werkdagen wachten) dat het niet kan kloppen dat mijn belminuten en mb’s op zijn.Nu heb ik ook hierop het antwoord gehad dat me mb’s en bel minuten echt op zijn.Ik weet zeker dat ik het niet heb opgemaakt daar ik thuis van internet gebruik maak via wifi en in die week niet lang en niet vaak gebeld heb.Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe zij erbij komen dat ik alles verbruikt heb, heb het gevoel dat ik met een kluitje in het riet wordt gestuurd en voel mij niet serieus genomen.Heb lang over mijn aanschaf van dit abonnement nagedacht en nu dit…….
Ik hoop dat mijn klacht via deze site bij hen wel duidelijk is en dat ik er niet mee eens ben.

Ik zou graag mijn geld terug willen hebben van deze maand heb namelijk al 3 weken niet kunnen bellen en/of internetten.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Hollandsnieuwe

Heeft op 05 april 2013 om 10:55 geantwoord

Beste klant,

Erg vervelend dat het verbruik voor u niet helemaal duidelijk is. Ik heb het voor u nagezocht in ons systeem.

De verbruik gegevens tonen dat u veelvuldig gebruik heeft gemaakt van het internet. Opvallend is, is dat dit vooral pushberichten betreft. Dit betekend dat u losse korte momenten gebruik heeft gemaakt van het internet.

Pushberichten kunnen handig zijn om van een applicatie die u vaak gebruikt op de hoogte te blijven van nieuwe berichtgevingen. Veel applicaties maken gebruik van pushberichten waardoor het dataverbruik hoger wordt. Wij adviseren u dan ook alleen pushberichten aan te zetten bij applicaties die u veelvuldig gebruikt. Onder andere diverse weer- en navigatieapplicaties halen continu actuele gegevens binnen. Wanneer u deze applicaties open laat staan, wordt er op de achtergrond, zonder dat u het merkt, data verbruikt. Wij adviseren u dan ook applicaties altijd af te sluiten wanneer u ze niet gebruikt. Bekijk de handleiding van uw toestel om te achterhalen hoe u er voor kunt zorgen dat applicaties daadwerkelijk worden afgesloten en niet onopgemerkt op de achtergrond actief blijven.

Daarnaast is te zien dat u op 18-03-2013 twee maal langer gebruik heeft gemaakt van uw internet (27 en 32 minuten). In uw bericht geeft u aan dat u gebruik maakt van de WiFi, graag wil ik u aanraden om deze instellingen nogmaals na te zoeken om er zeker van te zijn dat er geen data wordt afgeschreven van uw bundel.
Wegens een fout op klacht.nl kunnen wij niet middels een 'reactie' reageren op uw klacht. Mocht u naar aanleiding van dit schrijven nog vragen hebben, wil ik u adviseren om een nieuwe klacht aan te maken.

Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij het graag.
Vriendelijke groeten, hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door mvrKok