Klacht: Belazerd worden! 2 keer een verzekering betaald

op 09 februari 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Wij hebben in milaan een auto gehuurd van Hertz via Europecar. We hadden al eerder bij Hertz gehuurd in barcelona en de service was ons goed bevallen toen der tijd. We kregen daarnaast ook een nette auto.

Voor milaan hebben we dus gekeken naar de betrouwbaarheid en service bij het huren van een auto. Hertz is zeker niet de goedkoopste autoverhuurder geweest. Wij zijn gewoon keihard belazerd bij het afnemen van de uitgebreide verzekering. Wij hadden namelijk al een all inclusief schadeverzekering afgesloten via Europecar. Hiervoor hadden we rond de €80 betaald. Bij de balie in Milaan gaf de medewerker aan dat we niet all risk zijn verzekerd. Er zou een eigen risico zijn van €200 mocht er schade aan de auto toekomen. Wij hebben dus NOG een all inclusieve verzekering afgesloten van rond de €120. Toen we later het papierwerk nagingen en Europecar belde hoe het zat gaven ze aan dat we zijn belazerd door Hertz. We hebben namelijk geen eigen risico van €200 bij de all inclusieve verzekering die we bij Europecar hadden afgesloten. Dit wil zeggen dat we zijn opgelicht door Hertz. We zouden worden teruggebeld door Europecar. Is nooit meer gebeurd. Wil het niet eens over de krakauto hebben die we hadden gekregen. De koppelbak kon het elk moment begeven dus we hebben niet zoveel ermee kunnen rijden. Echt een gammelbak. Zo teleurgesteld in Hertz hoe ze met hun klanten omgaan.

Als we het verzekeringsbedrag terugkrijgen van hertz.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 12 februari 2018 om 08:14 geantwoord

Huurovereenkomst: 02310697
Reservering: 349437336
Factuur: 003386066129

Datum: 12/02/2018

Geachte heer Asstitou,

Zoals u ons heeft verzocht hebben wij bovengenoemde rekening beoordeeld.

Bij aanvang van de huur is u de mogelijkheid geboden super cover verzekring te accepteren. U heeft voor deze mogelijkheid gekozen en hiervoor getekend aan de balie. Een kopie van het door u getekende huurcontract zit in de bijlage.

Op grond van deze gegevens is de rekening correct en zien wij geen aanleiding om tot terugbetaling over te gaan.

Bedankt voor uw begrip.

Hertz Customer Services

Deborah Ottevanger

Heeft op 12 februari 2018 om 15:55 geantwoord

Hertz heeft WETENDE dat ik een volledige dekking had afgesloten bij Europcar een verzekering aangesmeerd, waardoor ik oververzekerd was. Ik wist niet dat de verzekering die ik bij Europcar had afgesloten mij volledig dekte, totdat ik Europcar daarover belde. Mijn inziens ben ik belazerd en bestolen door Hertz, daar zij nogmaals wisten wat voor verzekering ik had afgesloten bij Europcar. Dit is niet netjes en eerlijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. M.