Klacht: bedrag van mijn rekening

op 25 april 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Afgelopen maand is er van mijn telefoon nummer 2 keer € 4.99 als buiten de bundel berekend. Ik begrijp niet waarvoor, maar de omschrijving is CM Telecom BV
Nr Is 0654901171

Wat is dit ??

Graag geld terug stortnen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 mei 2016 om 12:23 geantwoord