Klacht: Vaat wasser Atag werkt beroerd

op 19 oktober 2019 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een maand geleden een probleem voor gelegd bij Atag mijn vaat wasser word niet warm en droogt ook niet meer naar verschillende monteurs aan huis te hebben gehad is deze nog steeds kapot het is op zijn minst zwaar irritant dat na verschillende keren bellen naar Atag dat zij zeggen wij bellen vandaag om een afspraak te maken met uw om de vaat wasser te maken dus niet zeer slecht van Atag om op deze manier met zijn klanten om te gaan.Ik denk er over om dit probleem is te gaan aan kaarten bij radar en consumenten bond.Ook het bellen naar de klanten service is een groot probleem je moet er zeker 10 minuten voor uit trekken voordat je iemand aan de lijn krijgt en dan word je door verbonden omdat je niet op de goede afdeling zit en dan maar wachten al met al een groot Drama daar.Ik hoop dat de directie dit soort dingen eens onder ogen gaat zien en actie gaat ondernemen want ik ben Kwaad de afspraak word niet nagekomen en daar ben ik goed kwaad over.

ik ben tevreden als mijn vaat wasser weer werkt en belangrijk vind ik dat als er afspraken worden gemaakt deze dan ook worden nagekomen .

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atag over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mandy 1952