Mijn Klacht:
koffiemachine 3 jaar geleden gekocht incl keuken nu geeft het app storing aan, na controle blijkt dat het app al vanaf het begin kapot moet zijn omdat de ombouw kast helemaal ontzet en uitgezet is door kleine lekkage. atag zegt botweg je hebt 2 jaar garantie en willen niet kijken naar oplossing ook al lekt app naar alle waarschijnlijkheid al vanaf het begin.nu zit ik met kopot app en schade aan mijn keuken, maar dat vind atag blijkbaar allemaal niet belangrijk, naar mijn mening willen ze graag verkopen en daarna proberen om onder alle verplichtingen of normale zorgen af te komen.ik zou zeggen koop een ander merk wat wel een normale garantie met respect en begrip heeft, dus niet atag
Gewenste Oplossing:
ik had voorgesteld om voor de goede gang van zaken de voorrijkosten en de monteur te betalen, maar niet het onderdeel wat kapot is omdat dit al na alle waarschijnlijkheid al langer kapot is. het antwoord van atag was botweg nee met andere woorden zoek het maar uit. terwijl ik naar mijn mening een schappelijke oplossing aanbied voor beide voor een app van nog geen 3 jaar.
