Klacht: slechte service en botte reactie

theovisser op 25 oktober 2013 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

koffiemachine 3 jaar geleden gekocht incl keuken nu geeft het app storing aan, na controle blijkt dat het app al vanaf het begin kapot moet zijn omdat de ombouw kast helemaal ontzet en uitgezet is door kleine lekkage. atag zegt botweg je hebt 2 jaar garantie en willen niet kijken naar oplossing ook al lekt app naar alle waarschijnlijkheid al vanaf het begin.nu zit ik met kopot app en schade aan mijn keuken, maar dat vind atag blijkbaar allemaal niet belangrijk, naar mijn mening willen ze graag verkopen en daarna proberen om onder alle verplichtingen of normale zorgen af te komen.ik zou zeggen koop een ander merk wat wel een normale garantie met respect en begrip heeft, dus niet atag

Gewenste Oplossing:

ik had voorgesteld om voor de goede gang van zaken de voorrijkosten en de monteur te betalen, maar niet het onderdeel wat kapot is omdat dit al na alle waarschijnlijkheid al langer kapot is. het antwoord van atag was botweg nee met andere woorden zoek het maar uit. terwijl ik naar mijn mening een schappelijke oplossing aanbied voor beide voor een app van nog geen 3 jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atag over deze klacht.

Bericht van Atag

11 jaren geleden - Atag heeft de hr v Lieshout gesproken. Hr geeft aan dat hij niet weet of klacht er al 3 jaar inzit kan ook later zijn geeft hr v/Lieshout aan.Hr heeft toestel door een andere partij er uit laten halen en geeft Atag geen gelegenheid om eea zelf te kunnen beoordelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atag een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atag

Heeft op 21 november 2013 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

atag01 reageerde op oktober 30th, 2013 at 12:18
Atag heeft de hr v Lieshout gesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Atag beoordeeld.

theovisser

Heeft op 25 november 2013 om 11:07 geantwoord

Wat betreft oplossing ATAG kan ik duidelijk zijn ze hebben NIETS gedaan ze zeggen zoek het maar uit, ze willen overal onderuit komen dat is de bedoeling van ATAG verder niets, smoesjes hebben ze en een oplossing zoeken doen ze niet wat je ook voorstelt. de slechtste service die je maar kunt bedenken. ik zou zeggen koop nooit ATAG.

Alle klachten die gemeld zijn door