Klacht: slechte klantenservice

op 26 april 2019 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 19 april gemeld dat de vaatwasser defect is die nog onder de garantie valt. Op dinsdag 23 april afgesproken dat de monteur vrijdag 26 april langs zal komen en dat we donderdag 25 april horen of dat in de ochtend of de middag zal zijn. Nog gevraagd of dit wel voor 17:00u zal zijn, omdat het een kantoor betreft waar na 17:00u niemand meer aanwezig is. Ja mevrouw de monteur werkt maar tot 17:00u. Zie ik op vrijdagochtend 26 april dat de monteur tussen 15:00-18:00u langs zal komen. Meteen om 8:30 gebeld of dat voor 17:00u zal zijn, nee want de monteur loopt nu al uit. Oke nieuwe afspraak dan voor woensdag 1 mei, dat is weer de eerste mogelijkheid. Gevraagd of ze ons dan een mailtje kan sturen ter bevestiging dat het 1 mei wel voor 17:00u zal zijn. Nee dat kan niet want het is een automatische mail was het antwoord. Gevraagd of ze dan een los mailtje erna kon sturen met daarin de bevestiging dat het voor 17:00u zal zijn, maar dat wilde ze niet doen. Ze gaf bot aan dat ik gewoon de mail van 30 april maar moest afwachten. Slechte service, onvriendelijke medewerkster…

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze ons een bevestiging sturen dat er 1 mei een monteur komt die voor 17:00u aanwezig zal zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atag over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mettom

11 maanden geleden - We hebben inmiddels de bevestiging dat de monteur 1 mei tussen 8 en 12 uur zal langskomen. Fijn dat ATAG het nu wel kon bevestigen!

Alle klachten die gemeld zijn door Mettom