Klacht: Service

[email protected] op 24 juni 2022 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 juni 2022 een solo oven atag OX4692C gekocht bij de keukenloods.nul ordernummer LO551230
Het invoeren van de Nederlandse.taal en tijd en datum lukt niet aangezien wij steeds de mededeling krijgen
“Key lock is active” en nergen in de handleiding staat beschreven hoe dit op te lossen !!!
Atag gebeld erom informatie dit op te lossen, doch moet hiervoor 0,55 cent en gebruikelijke belkostenwijzer betalen ,ik zit momenteel 60 min. te wachten en wordt telkens met een ander smoes in de wacht gezet , dit lijkt nergens op en is een schandalige service . Inkoop wel een oven van 895 euro. Welke ik bij gebrek aan uitleg niet eens kan instellen .
Ik gooi nu de telefoon op de haak want na 1 uur en 3 min. wachten ben ik laaiend wat een slechte service.

Gewenste Oplossing:

Uitleg hoet ik de atag oven kan gebruiken schriftelijk via de mail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atag over deze klacht.

Bericht van Atag

2 jaren geleden - Beste heer van der Veldt, naar aanleiding van uw bericht hebben wij inmiddels telefonisch contact gehad. Wij zijn blij dat het probleem met de oven inmiddels is verholpen, en u gebruik kunt maken van de nieuwe oven. Daarnaast hebben wij u het juiste telefoonnummer doorgegeven; via 088 - 882 1801 kunt u ons bereiken. Op werkdagen van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag van 08:00 tot 16:30. Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe oven! Met vriendelijke groet, Ellen Webcare ATAG

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]