Klacht: Nieuwe magnetron en nieuwe combinstoomoven beide defect.

op 07 december 2018 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Sinds drie weken de trotse bezitters van nieuwe apparatuur van Atag!!! Magnetron en combinstoomoven. Gekocht via Nuva keukens, omdat de keuken aangepast moest worden.
Nou de magnetron sloeg al na enkele dagen in storing 03, begint continue vanzelf te blazen. Monteur gisteren geweest, nieuwe printplaten, maar hij was amper weg, of het was weer storing. Mieten hele week wachten voordat ie weer komt.
Zojuist de combi-stoomoven in storing 02.
Atag gebeld, en je wordt met ik begrijp het, maar kan u niet verder helpen afgescheept.
Dure apparaten, vol verwachting klopten onze harten, maar diep teleurgsteld. In Atag!!!!
Hoop dat het wordt opgelost……..maar vrees een lange weg.
Weten ook niet meer hoe verder….

Nieuwe apparatuur. Mag toch niet zo zijn dat twee nieuwe apparaten nu al worden opgelapt. Zijn amper uit de doos...........

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atag een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atag

Heeft op 10 december 2018 om 09:21 geantwoord

Geachte heer Bogman, ik kan me voorstellen dat u erg teleurgesteld bent wanneer de keuken net goed en wel klaar is. Onze monteurs streven allemaal naar een first time fix. Helaas is dit bij u anders gelopen. Excuses, echter daar bent u niet mee geholpen. Ik heb even gekeken en a.s. donderdag staat er een monteursbezoek gepland. Onze monteur zal wederom zijn uiterste best doen om de problemen te verhelpen. Hopelijk is na donderdag alles opgelost en kunt u met veel bak en kook plezier de feestdagen in.
Ursula
Webcare Team Atag