Klacht: Kooktoestel

ChantalPozo op 28 oktober 2022 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Dhr/Mevr.

Vorige maand is er een monteur geweest voor mijn kooktoestel die leek gerepareerd te zijn en sinds vorige week doet die helemaal niks meer en zou een nieuwe krijgen maar bleek dat die niet op voorraad is hij is pas 5 december op voorraad. Nu zouden ze een los kooktoestel leveren en blijk dat die chauffeur hem niet in de vrachtwagen heb gedaan dus nu konden ze niet met een oplossing komen en moet ik wachten totdat die er weer is. Ik heb een gezin met 5 kinderen. En we eten al bijna 2 weken brood waardoor er door een medewerkster van ATAG zeg anders een magnetron maaltijd warm maken waarop ik zei van ik heb weekgeld van €110,00 en dat ik dat niet kan betalen aangezien de boodschappen zo duur zijn. Ik vind dat ik zeker recht heb op een vergoeding. Want je kan mensen niet zo lang laten zitten zonder kooktoestel. Ik hoop dat u snap dat ik heel erg boos ben, ik heb genoeg geduld gehad. Ik wil gewoon weer normaal kunnen koken voor mijn gezin!

Gewenste Oplossing:

Een andere kooktoestel en een vergoeding want kost mij nu alleen maar extra geld waardoor ik geld moet gaan lenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atag over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atag een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atag

Heeft op 03 november 2022 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Bommel,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad.
Door de levering van een leentoestel is de situatie op dit moment opgelost.
Wij hopen uw nieuwe fornuis zo snel mogelijk te leveren.

Wij gaan er van uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via [email protected]

Met vriendelijke groet,
Ellen
Webcare ATAG

Alle klachten die gemeld zijn door ChantalPozo