Mijn Klacht:
Geachte Dhr/Mevr.
Vorige maand is er een monteur geweest voor mijn kooktoestel die leek gerepareerd te zijn en sinds vorige week doet die helemaal niks meer en zou een nieuwe krijgen maar bleek dat die niet op voorraad is hij is pas 5 december op voorraad. Nu zouden ze een los kooktoestel leveren en blijk dat die chauffeur hem niet in de vrachtwagen heb gedaan dus nu konden ze niet met een oplossing komen en moet ik wachten totdat die er weer is. Ik heb een gezin met 5 kinderen. En we eten al bijna 2 weken brood waardoor er door een medewerkster van ATAG zeg anders een magnetron maaltijd warm maken waarop ik zei van ik heb weekgeld van €110,00 en dat ik dat niet kan betalen aangezien de boodschappen zo duur zijn. Ik vind dat ik zeker recht heb op een vergoeding. Want je kan mensen niet zo lang laten zitten zonder kooktoestel. Ik hoop dat u snap dat ik heel erg boos ben, ik heb genoeg geduld gehad. Ik wil gewoon weer normaal kunnen koken voor mijn gezin!
Gewenste Oplossing:
Een andere kooktoestel en een vergoeding want kost mij nu alleen maar extra geld waardoor ik geld moet gaan lenen.
