Mijn Klacht:
Bericht verstuurd aan pelgrim 16 feb 2012 jl:
Ontevreden over service Pelgrim:
In januari 2009 een nieuwe keuken met 5 pelgrimapparaten aangeschaft.
Hierover verder tevreden alleen maakte de koelkast erg veel geluid hiervoor is 2 keer een monteur langs geweest.
De keukenleverancier heeft de apparaten geregisteerd bij Pelgrim, en hebben daardoor 5 jaar grarantie op de volledige kosten.
Nu gaat het om de gaskookplaat met typenummer GKB635WA1B/P3
Bij het schoonmaken de wokbrander verwijderd daarna terug geplaatst.
Maar daarna werkte de vonkontsteking het niet meer.
Contact met jullie hierover gehad er werd mij verder geen advies hierin gegeven, maar werd direct een monteursbezoek gepland.
Monteur is inmiddels geweest; bij binnenkomst wist hij al wat het was. (14-02-2012) De brander lag er namelijk verkeerd op. (opdrachtnummer 675887)
Vraag: Had ik hierin ook niet door de servicemedewerker geadviseerd kunnen worden ?
In het verleden is een probleem met de magnetron telefonisch opgelost.
Nu heeft ons dat aan voorrijdkosten € 57,50 gekost terwijl hij alleen maar een brander heeft verdraait.
Als ons dat telefonisch was vertelt had ons dat veel geld bespaart.
We zijn wat de service betreft erg teleurgesteld in Pelgrim en vragen coulance wat dat betreft.
En zien graag de betalende voorrijdkosten op onze rekening teruggestort.
In afwachting van u antwoord.
Met vriendelijke groet,
Antwoord van Pelgrim aan mij:
Van hieruit is een klacht en een oorzaak niet te beoordelen.
Wij zijn van mening dat u zelf had kunnen zien dat de wokbrander niet goed ligt.
Die verantwoordelijkheid ligt niet bij het Contact Center.
De monteur heeft correct gehandeld.
De faktuur blijft gehandhaafd.
Gewenste Oplossing:
Als de voorrijdkosten worden terug betaald.
