Klacht: Hersteldienst en gemaakte afspraak

Mevr.VannDuyse op 07 oktober 2021 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20/9/2021 hersteldienst telefonisch aangevraagd waarop me gezegd werd dat technieker binnen de 5 dagen contact zou opnemen voor afspraak vast te leggen. Op 28/9/2021 terug gebeld dat we nog niets gehoord hebben. Blijkbaar was de opdracht niet doorgegeven. In orde gebracht en mail met excuses gekregen. Op 30/9 /2021 terug gebeld dat ik nog steeds niemand gehoord heb. Het antwoord was : dit is binnen de 5 dagen dus ten laatste 5/10/2021. Vandaag 7/10/2021 nog steeds niets gehoord.

Gewenste Oplossing:

Vandaag ter plaatse komen voor herstelling. Na 18 dagen nog steeds niet geweest ipv de beloofde 5 dagen is schandalig. Super slechte reclame om nog voor Atag te kiezen.
Wees eerlijk !!!

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atag over deze klacht.

Bericht van Atag

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Van Duyse, Bedankt voor uw feedback. Erg vervelend om te lezen dat u nog geen reactie heeft ontvangen. Helaas kunnen wij, ATAG Nederland, u hier niet verder in helpen omdat u woonachtig bent in België en de service aanvraag verloopt via onze Belgische collega’s. Wij hebben daarom uw klacht doorgezet naar ATAG België. Met vriendelijke groet, Femke Webcareteam ATAG

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.VannDuyse