Klacht: Garantie?

hanskraakman op 26 mei 2023 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eerder een klacht ingediend over de afhandeling van een garantie geval van onze Pelgrim combi oven. De magnetron werkte niet meer, er bleek een losse aansluiting op een microswitch te zijn. De reparatie viel onder de verlengde garantie, maar ik moest wel 99 euro kosten betalen.
Hierover heb ik een klacht ingediend omdat dit naar mijn mening geen defect was maar een assemblage fout. Ik verwachtte een coulance regeling en terug storting van de 99 euro.
De klacht is door u geaccepteerd en er is telefonisch antwoord gekomen van de service afdeling van ATAG. Voor de zoveelste keer werd mij door een juffrouw verteld dat dit de garantie voorwaarden zijn. Er wordt niet erkend dat een los contact in een apparaat zonder bewegende delen een fout is van de fabriek. Ik ben het dan ook niet eens met de afhandeling van de klacht.

Gewenste Oplossing:

Terug storting van de betaalde 99 Euro.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atag over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atag een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atag

Heeft op 26 mei 2023 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kraakman,

Naar aanleiding van uw eerdere klacht hebben wij op 23 mei 2023 telefonisch contact gehad. Wij hebben u tijdens dit gesprek nogmaals geïnformeerd over onze garantievoorwaarden. Wij blijven bij ons standpunt en handelen hierin conform onze garantievoorwaarden. Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ellen
Webcare ATAG

hanskraakman

Heeft op 29 mei 2023 om 01:26 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De juffrouwen van ATAG blijven maar zeggen dat er conform de garantievoorwaarden gehandeld is. Dat het mankement niets met het kapot gaan van een onderdeel te maken heeft, maar met het foutief monteren van het apparaat, daar hoor ik niets over. Is er bij ATAG geen technicus die zijn oordeel kan geven ipv een kantoorjuf?

Alle klachten die gemeld zijn door hanskraakman