Klacht: Garantie?

hanskraakman op 20 mei 2023 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november 2020 is ons nieuwbouw appartement opgeleverd. Daarin een Bruynzeel keuken met maar liefst 5 Pelgrim apparaten. Daarom een verlengde garantietermijn van 5 jaar.
Begin deze maand deed de magnetron het niet meer. De fabrieksgarantie (2 jaar) is verlopen, dus is de aanvullende garantie van toepassing.
Het bleek dat in de combi oven een draadje van een microswitch losgeraakt was. Dus geen defect, maar een assemblage fout.
ATAG rekent voor de reparatie 99 Euro kosten, terwijl het duidelijk een fout van de fabriek is.
Ik heb daarover contact gehad met de service afdeling, maar die zijn niet van plan de kosten op zich te nemen.
Ik had van zo’n groot bedrijf als de ATAG wel een coulance regeling verwacht.
Opdracht nr. 14582579 dd. 11-05-2023

Graag uw bemiddeling.
Met vriendelijke groet,
Hans Kraakman

Gewenste Oplossing:

Terug storting van de betaalde 99 Euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atag over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Bericht van Atag

1 jaar geleden - Geachte heer / mevrouw Kraakman, Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, om uw melding telefonisch te bespreken, helaas kregen wij geen gehoor. Wij zullen het morgen nogmaals proberen om u telefonisch te bereiken. Indien u zelf contact met ons wilt opnemen, kan dit ook via telefoonnummer 088-8821802. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 08.00 tot 16.30 uur. Met vriendelijke groet, Marijke Webcare Pelgrim

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atag een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atag

Heeft op 23 mei 2023 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kraakman,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact gehad. Wij hebben u nogmaals geïnformeerd over onze garantievoorwaarden. Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ellen
Webcare ATAG

Alle klachten die gemeld zijn door hanskraakman