Mijn Klacht:
In november 2020 is ons nieuwbouw appartement opgeleverd. Daarin een Bruynzeel keuken met maar liefst 5 Pelgrim apparaten. Daarom een verlengde garantietermijn van 5 jaar.
Begin deze maand deed de magnetron het niet meer. De fabrieksgarantie (2 jaar) is verlopen, dus is de aanvullende garantie van toepassing.
Het bleek dat in de combi oven een draadje van een microswitch losgeraakt was. Dus geen defect, maar een assemblage fout.
ATAG rekent voor de reparatie 99 Euro kosten, terwijl het duidelijk een fout van de fabriek is.
Ik heb daarover contact gehad met de service afdeling, maar die zijn niet van plan de kosten op zich te nemen.
Ik had van zo’n groot bedrijf als de ATAG wel een coulance regeling verwacht.
Opdracht nr. 14582579 dd. 11-05-2023
Graag uw bemiddeling.
Met vriendelijke groet,
Hans Kraakman
Gewenste Oplossing:
Terug storting van de betaalde 99 Euro
