Klacht: Buitengewoon slechte service ATAG

Kleurco op 21 februari 2024 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Simpele vraag over letter die verschijnt in display tijdens koken op inductiekookplaat. Uitleg hierover is nergens terug te vinden, zowel niet in handleiding als op hun website…
Tevens werkt de chat niet, en uiteindelijk is er totaal niemand bereikbaar op het servicenummer waar je terecht kunt met al je vragen !

Gewenste Oplossing:

Verbeter de service van ATAG ! Pas je handleiding aan daar waar nodig !

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Atag over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atag een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atag

Heeft op 21 februari 2024 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

wat vervelend dat jij ons niet hebt kunnen bereiken over de melding van jouw kookplaat. Ik zag dat jij ook het webformulier hebt ingevuld via onze website. Hier hebben wij jou op geantwoord en meer informatie gegeven over de melding. Mocht jij nog verdere vragen hebben vragen wij jou te reageren middels een reply op de mail. Wanneer jij ook jouw telefoonnummer doorstuurt bellen wij jou even terug.

Wij gaan ervan uit jou hiermee voldoende te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,
Ellen
Webcare ATAG

Alle klachten die gemeld zijn door Kleurco