Klacht: Asociale conducteur

op 12 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Toen ik vanochtend om 7.26 in de trein zat van Leiden Lammenschans naar Utrecht Centraal zag ik de hoofdconducteur een tijdje naar me staren. Ik werd hier zeer ongemakkelijk van dus besloot ik terug te staren waarop hij vervolgens een lullige opmerking over mijn lippiercing maakte. Dat het lelijk was en het me niet stond. Ik was best wel beledigd, want dit is mijn lichaam en mijn lip en dus ook mijn piercing. En ik betaal dus blijkbaar 9 euro om kritiek te krijgen op mijn uiterlijk. Ik vind dat je als hoofdconducteur je opmerkingen wel voor je kunt houden en me gewoon om mijn vervoersbewijs kan vragen.

Ik hoop dat hij na zijn opmerkingen zelf ook wel heeft bedacht dat het gewoon niet kan. Maar de rest van de treinreis is hij ook niet meer naar me toe gekomen om zijn excuses aan te bieden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 09 mei 2016 om 11:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door evawolff