Klacht: ASOCIAAL

op 17 januari 2014 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Sinds 10 november 2013 worden er op de meest gekke tijden ieder week €5,- bij mijn telefoon rekening bijgeschreven. Dat betekend dus ik iedere maand zo’n €20,- extra betaal voor een dienst waarvan ik niet eens weet wat het is en hoe ik er aan ben gekomen….. gewoon asociaal dat dit kan!
In totaal ben ik nu al zo’n €50,- armer en verwacht in januari nog zo’n rekening.
verwacht dan ook van dit bedrijf dat het geld terug gestort wordt.

Ik verwacht dat al het geld terug gestort wordt!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 10 februari 2014 om 11:37 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Alle klachten die gemeld zijn door pcvantilburg