Klacht: Artikel niet geleverd

op 16 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 4 augustus j.l. een barbecook siësta gekocht op de site van bol.com.
Deze werd aangeboden met hoge korting en de normale prijs stond er ook bij vermeld.
Ik heb mijn bestelling afgerekend en bol.com zou overgaan tot leveren van mijn bestelling.
Later heeft bol.com de levering geannuleerd en beroept zich op art. 4 omdat er een foute prijs op de website zou staan.
Er stond echter een juiste prijs op de website met een hoog kortingspercentage. Echter dit is niet ongebruikelijk en kom je regelmatig tegen bij webshops.
Ik vind dan ook dat bol.com zich niet kan beroepen op art. 4 en de Barbecook gewoon voor de door mij reeds betaalde prijs moet leveren.
Mail met de klantenservice van bol.com helpt niet en wordt na mijn inziens simpel van tafel geveegd

Gewenste Oplossing:

Als bol.com zich aan de afspraak houd en de door mij gekochte barbecook levert voor de geaccepteerde en betaalde prijs

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van den Brink,

Er is inmiddels contact geweest met u over uw klacht.

Met vriendelijke groet,

Jolanda van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Heeft op 21 augustus 2016 om 13:29 geantwoord

Het contact is alleen de melding dat Bol.com zich blijft beroepen op artikel 4.
Lekker gemakkelijk Bol.com

Geen discussie mogelijk verder

Alle klachten die gemeld zijn door vandenbrink1
x