Klacht: Artikel is binnen enkele maanden kapot

op 29 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb via de site van bol.com een cilinderslot gekocht, dat na enkele maanden niet meer naar behoren werkt. In het begin werkte het slot goed, maar na enkele maanden wilde de deur van mijn huis niet meer op slot. Een onafhankelijk timmerman heeft het probleem onderzocht en geconcludeerd dat het cilinderslot niet meer werkte. Andere vergelijkbare cilindersloten werkten op dat moment zonder problemen in de desbetreffende deur. Ik heb het cilinderslot conform procedure retour gestuurd. De verkoper belt mij de volgende dag op met de mededeling dat het slot bij hun wel werkt en dat ze niets voor mij konden doen, behalve het slot retour sturen. Ik vind dat een slot dat na enkele maanden kapot gaat onder garantie hoort te vallen.

Als ik mijn aankoopbedrag terug krijg. Ik heb inmiddels een ander slot gekocht, zodat ik mijn huis kon afsluiten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Maarten1981

6 maanden geleden - Bol.com heeft laten weten het volledige bedrag te crediteren. Super opgelost van bol.com!

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:15 geantwoord

Beste Maarten,

Bedankt voor je reactie. Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over de oplossing. Sorry dat we hier niet eerder voor een oplossing hebben gezorgd. Gelukkig is je huis nu weer veilig afgesloten.

Ik wens je nog een hele zonnige dag toe!

Groeten, Jade van bol.com .

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten1981