Klacht: Wisselende tijden

op 13 maart 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In Tilburg vertrekt de lijn 1 en 2 vanuit oeralweg naar etz busstation elke dag op een andere tijd. Mijn zoon checkt elke 5 min de rijden op de app en dan komt het regelmatig voor dat in die 5 min de bus 4 min eerder komt en een min later de tijd weer 5 min later is. Dit heeft als gevolg dat ik hem of naar het etz moet brengen zodat hij de aansluiting naar oirschot niet mist of zelfs naar oirschot moet brengen omdat de aansluiting niet gehaald wordt. Aangezien het abonnement al van 87 naar 95 euro is gegaan mag je wel service verwachten denk ik zo

Als de bussen zoals altijd gewoon op tijd komen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 maart 2019 om 09:23 geantwoord

Goedemorgen Desiree,

Het is natuurlijk nooit leuk als een bus te vroeg of te laat is en hiervoor onze excuses.
Omdat we tijdens het uitvoeren van lijndienst geconfronteerd worden met allerlei onvoorziene, niet in te schatten zaken, zoals ongevallen, opstoppingen of omleidingen komt het meer dan eens voor dat we zowel te laat maar ook, en dat proberen we zoveel als mogelijk te voorkomen, te vroeg. Wij raden dan ook aan om circa 5 minuten van te voren bij de halte te staan.

^Klaske
Medewerker Klantenservice Arriva.

Heeft op 13 maart 2019 om 09:38 geantwoord

Het is niet incidenteel maar dagelijks. Dagelijks dit soort problemen bij dezelfde bus is wel erg opvallend. En 5 min eerder staan is echt al geprobeerd hoor !!! Bushalte is op de hoek en dan 5 tot 10 min wachten op een bus is gewoon slechte service

Alle klachten die gemeld zijn door Desiree vl